מנורה מבטחים השיקה את פורטל הסוכנים החדש

הפורטל החדש טכנולוגי יותר, בעל חווית משתמש מתקדמת, עיצוב חדשני, ומאפשר לסוכן הביטוח להתעדכן ולבצע פעולות עבור לקוחותיו בצורה מהירה ונגישה גם מהנייד ונותן ערך משמעותי לסוכן הביטוח

 

 
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
03/03/2021

מנורה מבטחים מדווחת על השקת פורטל חדש עבור סוכני הביטוח של הקבוצה.

הפורטל החדש טכנולוגי יותר, בעל עיצוב חדשני ומאפשר לסוכן הביטוח להתעדכן ולבצע פעולות שירותיות ומכירתיות בצורה מהירה ונגישה.
הפורטל מציג דשבורד ניהולי עם מידעים בזמן אמת אודות תיק הסוכנים וכולל אפשרויות צפייה מתקדמות הכוללות התראות ב-ONLINE על נטישות בתיק הסוכן, כגון ביטולי פוליסה, ניודים וכו'.

המערכת מציגה ריכוז של המידע שהסוכנים צריכים בעת תהליך המכירה, כולל כל הנתונים אודות המבוטח הראשי ומבוטחי המשנה בפוליסות.
בנוסף, מוצגים נתוני הפוליסות לחידוש רכב באלמנטרי בצורה פשוטה וברורה עם אפשרות לביצוע החידוש ישירות מתוך הפורטל.
חידוש נוסף ומשמעותי בפורטל הינו מערכת הזדמנויות מכירה עם קמפיינים למכירת כתבי שירות חדשים, כולל כתב שירות טופ לילד שהושק לאחרונה.

כמו-כן, קיימת אפשרות להוספת כיסויים פשוטה ומהירה הכוללת הצגת חיווים על גיל ביטוחי שעומד להשתנות והנחות ייעודיות על כתבי השירות שניתן למכירה ברמת המבוטח.

בנוסף, הסוכנים מקבלים בזמן אמת חיווים על התהליך שביצע הלקוח עם כל הפרטים כולל הפרמיה שהופקה ישירות לדשבורד הניהולי בדף הבית של פורטל סוכנים החדש.

עמוס רוקח, משנה למנכ"ל ומנהל אגף מכירות סוכנים "אנו שמחים על השקת פורטל הסוכנים החדש שהנו בשורה ענקית לסוכני הביטוח של קבוצת מנורה מבטחים. הפורטל החדש הוקם לאחר חשיבה מעמיקה לצורכי הסוכנים, הן לצד השירותי והן לצד המכירתי וזאת תוך חווית משתמש מתקדמת ועיצוב חדשני ויאפשר לסוכן הביטוח להיות מעודכן ולבצע פעולות בכל מקום ובכל זמן. מנורה מבטחים תמשיך לפתח ולהעמיק את הקשר עם סוכני הביטוח בישראל שתרומתם לענף הביטוח והפיננסים עצומה".

טל לנגביץ אברהם, סמנכ"ל ומנהלת תחום דיגיטל וחדשנות באגף מערכות מידע "פורטל הסוכנים עבר קפיצת מדרגה משמעותית מבחינה טכנולוגית ויאפשר לסוכני הביטוח של הקבוצה להיות מעודכנים ולבצע פעולות שירות ומכירה בזמן אמת ומכל מקום. הפורטל החדש כולל מודולים חכמים ומותאמי לקוח ובכך יאפשר לסוכנים מתן שירות איכותי ונגיש יותר ללקוחותיהם לצד הגדלת המכירות וערך הלקוח. פרויקט איכותי זה מצטרף לשורה ארוכה של פרויקטים דיגיטליים וטכנולוגיים אותם ביצעה החברה לטובת הסוכנים והלקוחות ומהווה סנונית ראשונה לפיתוחים נוספים אשר יעלו בקרוב בפורטל הסוכנים החדש".

x