איילון משיקה את Ayalon Young - תכנית ביטוח ייחודית ומשתלמת לנהגים צעירים

התכנית כוללת כיסוי ביטוחי לנהג הצעיר בלי הצורך להפעיל מחדש את הביטוח לפני כל נסיעה, בלי הגבלת קילומטרז' ובהחלט כן עם צ'ופרים המתגמלים נהיגה בטוחה

 

 
 

אלי אופיר
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
14/03/2021

מחקרי שוק שערכה איילון חברה לביטוח בקרב הורים לצעירים שהתנסו בתוכניות הביטוח לנהגים צעירים ששווקו בישראל בשנים האחרונות, העלו מקרים רבים (מידי..) של נהיגה ללא ביטוח. חלקם שכחו להפעיל את הפוליסה בתחילת הנסיעה, לאחרים  התברר בדיעבד, כי הם נהגו ברכב לאחר שכבר מילאו את מכסת הקילומטראז' שהוריהם רכשו, ויש מי  שמיהרו ולקחו רכב אחר מאשר זה שאותו המשפחה ביטחה בביטוח הייעודי.

לנוכח מצב דברים זה, גיבשו מומחי איילון את Ayalon Young    - תכנית ביטוח לנהגים צעירים, הראשונה מסוגה בארץ, המציעה יתרונות ייחודיים לנהגים הצעירים: נהיגה ללא הגבלת קילומטראז' – הגבלה המקובלת בפוליסות אחרות בתחום; נהיגה ללא צורך בהפעלת הביטוח בתחילת כל נסיעה – הגבלה אשר עלולה לסכן את הנהג הצעיר בנהיגה ללא כיסוי ביטוחי במקרה ושכח להפעיל את הביטוח, כנדרש בחלק מהפוליסות האחרות בשוק; עידוד הנהג הצעיר לנהיגה בטוחה באמצעות מתן הטבות וצ'ופרים וכן אפשרות נהיגה על רכבי המשפחה הגרעינית המבוטחים באיילון (עד 3 רכבים, ברכישת הכיסוי).

במקביל ליתרונות המשמעותיים הללו, Ayalon Young מתגמלת נהגים צעירים על נהיגה בטוחה באמצעות חיישן חכם ברכב המקושר לאפליקציה ייחודיות בטלפון הנייד של הנהג ושל הוריו. החיישן מודבק לשמשת הרכב בצורה פשוטה, מנטר את הרגלי הנהיגה ושולח לנהג הצעיר טיפים ועצות שימושיות כיצד להגביר את בטיחות נהיגתו. המערכת משקללת את נתוני הנהיגה ומזכה את הנהג הצעיר בנקודות זכות על נהיגה בטוחה. הנקודות מצטברות ב"ארנק דיגיטלי" ובסיום כל חודש יכול הנהג הצעיר לממש הטבות לבחירתו, כגון שוברים לקפה ומאפה ב – yellow ומשקאות מפנקים ב – rebar. את ההטבה הראשונה מקבלים הנהגים מיד בסיומה של הנהיגה הראשונה. יש לציין כי איילון נותנת דגש רב לנושא הבטיחות ואף שילבה באפליקציית התוכנית המלצות של עמותת "אור ירוק" בנושא נהיגה בטוחה לנהגים הצעירים ולהורים.

התהליך האסטרטגי של יצירת השירות הביטוחי החדש והמוצר הדיגיטלי, בוצע בשיתוף פעולה עם חברת זמינגו, המתמחה באפיון, עיצוב ופיתוח מוצרים ושירותים דיגיטליים מקצה לקצה.

אריק יוגב, מנכ"ל איילון, ציין עם השקת Ayalon Young כי: "מדובר במוצר ביטוחי פורץ דרך שמיושם לראשונה בישראל בקרב נהגים צעירים ונותן להם מענה כולל המבוסס על מחקרי שוק שנעשו מול נהגים צעירים והוריהם. המוצר נבנה על תשתית של טכנולוגיה ייחודית מחו"ל ונותן מענה מלא וייחודי לצרכים של המבוטחים. המוצר מכוון את הנהגים הצעירים לנהיגה נכונה ובטוחה ולשיפור מתמיד ובזאת אנו רואים גם ערך ומסר חינוכי".

רוני ליכטנשטיין-שני, מנהלת אגף מטה חדשנות ומשאבי אנוש באיילון אומרת כי התוכנית החדשנית מוכיחה כי אפשר לייצר WIN WIN בביטוח, גם ללקוחות, גם לחברת הביטוח וגם לעודד נהיגה בטוחה. אנו מציעים היום לסוכני איילון וללקוחותינו מוצר דיגיטלי חדשני נוסף, ראשון מסוגו, מונחה טכנולוגית UBI (Usage based insurance) תוך שימת דגש על חוויית הלקוח ותוך שילוב של פלטפורמת הטבות, מעין "ארנק דיגיטלי" המתגמל על נהיגה בטוחה. כחלק מהאסטרטגיה הכוללת שלנו, אנו ממשיכים להשקיע משאבים רבים ולפתח כלים דיגיטליים חדשניים עבור הסוכנים והלקוחות שלנו."

יעל יריב, מנהלת אגף ביטוח כללי-פרט באיילון, מציינת כי: " Ayalon Young  פותחה בשיתוף פעולה של איילון עם חברת Scope technology המובילה בתחום ה – רכב המחובר ( (CONNECTED CAR. התוכנית החדשה מביאה בפעם הראשונה, מוצר ביטוחי המתגמל בזמן אמת על נהיגה בטוחה לאורך כל תקופת הביטוח ולא רק בעת ביצוע הפוליסה או חידושה.

המוצר נותן שקט נפשי לנהגים הצעירים ולא פחות חשוב – להורים שלהם, ע"י עידוד ותגמול נהיגה בטוחה.

התוכנית לא מחייבת התקנה מסובכת, הכיסוי בתוקף גם ללאהפעלת אפליקציה ואין צורך להגביל או לרכוש קילומטרים, יחד עם זאת מביא המוצר את החדשנות והייחודיות של עולם הרכב המחובר.

מוצר זה הינו המוצר הראשון בכניסת איילון לעולם הרכב המחובר."

x