יורוג`ן פארמה מדווחת על הסכם מימון לא מדלל בהיקף של כ- 75 מ` ד

על פי תנאי ההסכם, ובכפוף לתנאי הסגירה המקובלים, יורוג'ן תקבל מ-RTW סך של כ-75 מיליון דולר מקדמה במזומן | מי מחזיק במניה

 

 
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
23/03/2021


לנתוני אחזקות של המנייה על פי אתר פאנדר לחצ/י כאן 

יורוג'ן פארמה מודיעה על חתימת הסכם מימון לא מדלל בהיקף של  75 מיליון דולר מ-RTW Investments 

• RTW Investments, LP תשלם ליורוג'ן 75 מיליון דולר במזומן ותקבל תשלומים עתידיים מדורגים המבוססים על מכירות העולמיות השנתיות נטו, של המוצרים Jelmyto®  ו-UGN-102, אם יאושר. 

• עסקת מימון האסטרטגית זו עם RTW Investments, LP תאפשר ליורוג'ן להמשיך ולתמוך בהשקה המסחרית של Jelmyto ולקדם את הפיתוח הקליני של UGN-102.

יורוג'ן פארמה בע"מ (נסד"ק: URGN), חברת ביוטכנולוגיה המחויבת לבנייה ושיווק של פתרונות חדשניים לסוגי סרטן ייחודיים ומחלות אורולוגיות, הודיעה היום על חתימת הסכם מימון אסטרטגי עם RTW Investments, LP והחברות הקשורות אליה (להלן, "RTW").

על פי תנאי ההסכם, ובכפוף לתנאי הסגירה המקובלים, יורוג'ן תקבל מ-RTW סך של כ-75 מיליון דולר מקדמה במזומן בתמורה לתשלומים עתידיים מדורגים המבוססים על מכירות המוצר השנתיות המצטברות נטו של יורוג'ן מ-Jelmyto® (מיטומיצין) לשימוש כתמיסה לאגן וגביע הכליה, ו-UGN-102, אם יאושר.

בתמורה לתשלום המקדמה בסך של 75 מיליון דולר, RTW תקבל תשלומים עתידיים מדורגים לפי מכירות המוצר השנתיות נטו של Jelmyto בטווח חד ספרתי גבוה עד לחד ספרתי נמוך בהתבסס על רף מכירות שנתי מסוים, אשר יהיו כפופים להתאמות כלפי מעלה במקרה והחברה לא תעמוד באבני דרך מסוימות של היקף מכירות שנתי או באבני דרך רגולטוריות.

RTW תקבל גם תשלומי מזומן עתידיים מדורגים על מכירות המוצר העולמיות של UGN-102, אם תאושר, בטווח חד ספרתי נמוך, בהתבסס על ספי מכירות שנתיים מסוימים.

התשלומים העתידיים בגין Jelmyto ו-UGN-102 יסתיימו כאשר RTW תקבל סכום מצטבר של כ- 300 מיליון דולר.

"פלטפורמת RTGel™ של יורוג'ן הדגימה יכולת להתגבר על מחסומי טיפול היסטוריים, לעבוד במבנה אנטומי מורכב ולמצות פוטנציאל תרפויטי חדש, לרבות המחלות שאליהן פונות Jelmyto ו-UGN-102," אמר בראד סיטקו, מנהל זרוע המימון האסטרטגי ב-RTW Investments, LP. "אנו גאים לשתף פעולה עם הנהלת יורוג'ן ומצפים לתמוך במטרתה של החברה לבניית חברה אורו-אונקולוגית מובילה."

"עסקה חשובה זאת, שאינה מדללת את מניות החברה, מספקת נתיב ברור למימון ההשקה המתמשכת של Jelmyto ולקידום תכנית UGN-102, לרבות ניסוי ATLAS שלב 3 שנמצא בעיצומו," אמרה מולי הנדרסון, סמנכ"לית הכספים של יורוג'ן פארמה.

"אנו גאים לשתף פעולה עם RTW, גוף השקעות מוביל ועתיר ידע בתחום מדעי החיים. ההשקעה תעניק לנו גישה להון אשר תואם את החזון שלנו ולהמשיך להשקיע במשימתנו לפתח טיפולים לחולים הסובלים ממחלות אורולוגיות וסוגי סרטן ייחודיים."

משרד Cowen שימש כיועץ פיננסי ליורוג'ן בעסקה. משרד Cooley סיפק את הייעוץ המשפטי ליורוג'ן. Gibson Dunn סיפקו את הייעוץ המשפטי ל-RTW. 

x