מקס מתרחבת לתחום ביטוחי הנסיעות לחו"ל באמצעות אפליקציה

הפוליסות יופקו באמצעו חברת הביטוח AIG עמה חתמה מקס על שת"פ בתחום פעילות הביטוח שלה

 

 
אסף מיכאלי, צילום: לפמאסף מיכאלי, צילום: לפמ
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
07/06/2021

Max ביטוח, מקבוצת מקס כרטיסי אשראי, משיקה ביטוח לנסיעות לחו"ל באמצעות AIG, כאשר לראשונה, כל השירות ומתן ההחזרים בחו"ל נעשים באופן אוטומטי באפליקציה ייעודית. החברה מבטיחה החזר כספי בתוך 15 שניות, ללא צורך בפנייה למוקד שירות או בטעינת כרטיס. לקוחות מקס זכאים גם ל-14 ימי ביטוח לכיסוי פיצוי קורונה וכבודה חינם.

הוצאות אשפוז עד 5 מיליון דולר

עוד נמסר, כי במקרים הכוללים אשפוז בחו"ל, האפליקציה מאפשרת עדכון אינטראקטיבי קצר של פרטי האשפוז, המעביר את הטיפול לאחריות חברת הביטוח מול בית החולים, וחוסך ללקוח עיסוק מכביד בבירוקרטיה ומילוי טפסים. בין היתר, הכיסוי יכלול הוצאות אשפוז עד 5 מיליון דולר, כיסוי ביטול נסיעה עד 4,000 דולר, כיסוי כבודה עד 4,450 דולר וביטול מרכיב השתתפות עצמית למבוטחי Max ביטוח.

כן ניתן לקבל באפליקציה שירותי ייעוץ רפואי אונליין בעברית עם רופא מומחה 24/7 ולאתר שירותי רפואה קרובים כמו: בית מרקחת, בית חולים או רופא רלוונטי. האפליקציה מאפשרת גם דיווח על אשפוז, גישה למספרי חירום רלוונטיים, כמו שגרירות או משטרה, אישור קבלת החזר מידי בגין הוצאות רפואיות, העלאת מסמכים נדרשים ובירור מצב התביעה. 

ביטוח קורונה

הביטוח שמשיקה Max עם AIG נותן מענה ביטוחי מקיף לקשיים שעלולים להתעורר בעקבות משבר הקורונה העולמי. במקרה של הדבקות בנגיף, הביטוח יעניק פיצוי של עד 3000 דולר (150 דולר עד 20 יום)  בנוסף, ניתן לרכוש כיסוי להחזר הוצאות מיוחדות עקב הקורונה, בהנחה מיוחדת ללקוחות Max, כיסוי החזר הוצאות לשלב שלפני היציאה לחו"ל, המכסה ביטול נסיעה של עד 4000 דולר במידה ונמנעה היציאה לחו"ל בעקבות הדבקה, חשש להדבקה או בידוד ע"פ דיווח מקדים למשרד הבריאות. 

בעת השהות בחו"ל ישנו כיסוי מקיף של עד 5,000 דולר עבור הארכת שהות (כרטיס נסיעה חדש והוצאות לשהות במלון) בעקבות הדבקות, חשש להדבקות או בידוד וכן 200$ עבור שינוי כרטיס נסיעה לצורך יציאה מהיעד אליו נסע המבוטח במקרה בו הוטל ביעד אליו נסע  סגר רשמי.

גיורא זיבצנר, מנכ"ל Max ביטוח: "Max ביטוח מביאה בשורה חדשה ומשמעותית לתחום ביטוחי הנסיעות לחו"ל, ומשיקה ביטוח חדשני בשילוב אפליקציית Max והרחבות שנותנות מענה להתמודדות עם הקורונה. כל אלה נועדו להקל על הלקוחות את החזרה לשגרה, הכוללת לשמחתנו  גם טיסות לחו"ל. תשלום תביעות מהיר ישירות לכרטיס האשראי וללא מגע יד אדם מהווה פריצת דרך שירותית ומשקפת את תפישת החדשנות של Max בנושא התשלומים והביטוח גם יחד."


אוהד מימון, צילום: יח״צ


אוהד מימון, יו"ר Max, ביטוח מסר כי "הביטוח החדש הוא פרי עבודה מאומצת ולקחים שאספנו מתקופת הקורונה. הביטוח מאפשר לנו להתמקד בצרכי הלקוחות שלנו, בדיוק בנקודות שהם צריכים אותנו. כל זאת, מתוך תפיסת עולם הרואה בטכנולוגיה אמצעי לשפר ולהגדיל את הערך שאנחנו נותנים ללקוחות שלנו. אנחנו שמחים על התגובות המעולות של הלקוחות לביטוח שלנו, שמאפשר להם לנסוע לחו"ל בראש שקט, אפילו בתקופה מורכבת זו."

אסף מיכאלי, סמנכ"ל ביטוחי חיים ובריאות ב- AIG: "אנו שמחים להציע ללקוחות Max את ביטוח הנסיעות הטוב בישראל, עם מגוון כיסויים נרחבים, ערוצי רכישה ושירות דיגיטליים ואפליקציה חדשנית המאפשרת לאתר שירותי רפואה בחו"ל, להתייעץ עם רופא אונליין ולקבל בחזרה את הכסף בתוך 15 שניות ישירות לכרטיס האשראי. לקוחות MAX יכולים לצאת לחו"ל עם ראש שקט, כשהם מצוידים בביטוח נסיעות מתקדם שכזה". 

x