משרד התקשורת בדק: מי חברת התקשורת הטובה בישראל?

"מדד איכות השירות" שמפרסם היום לראשונה משרד התקשורת משווה את איכות השירות של חברות התקשורת, כך שהצרכן הישראלי יוכל לבחור בספקית התקשורת שלו לפי איכות השירות, ולא רק על בסיס המחיר | קצת קשה לקרוא לתוצאות שביעות רצון... | FUNDER מביא את הקרנות המחזיקות במניות, ואת הגרפים של המניות הללו

 

 

FacebookTwitter Whatsapp
Image: DreamstimeImage: Dreamstime

קרן מרדכי
09/06/2021


https://www.funder.co.il/seco/1101534/s/#

133 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 42.64 מיליון בסלקום
קרנות נאמנות שמחזיקות את סלקום. לרשימה המלאה

שם קרן

אחוז מהקרן

בשקלים

כמות ניירות

סוג

סיגמא אסטרטגיות ממונפת

4.1%

362598

27100

מניות

MTF מחקה אינדקס תשתיות לאומיות ישראל

2.43%

1361949.6

103178

מניות

פסגות מניות פלוס

1.83%

552727.8

41310

מניות

פסגות תיק מנייתי

1.53%

384046.14

28703

מניות

פורצ`ן גמישה

1.35%

240840

18000

מניות

אילים נבחרת מניות

1.2%

125043.6

9473

מניות

PTF ת"א 90

1.01%

442992

33560

מניות

הראל Htfי ת"א 90 

1.01%

1233157.2

93421

מניות

MTF מחקה ת"א 90 

1.01%

1531147.2

115996

מניות

תכלית TTF ת"א 90 

1.01%

2226391.2

168666

מניות



https://www.funder.co.il/seco/1083484/s/#

210 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 144.95 מיליון בפרטנר
קרנות נאמנות שמחזיקות את פרטנר. לרשימה המלאה

שם קרן

אחוז מהקרן

בשקלים

כמות ניירות

סוג

MTF מחקה אינדקס תשתיות לאומיות ישראל

3.54%

1984393.2

116455

מניות

הראל מניות תנודתיות נמוכה

3.22%

528240

31000

מניות

אי.בי.אי. תיק מניות ישראל

2.54%

590214.48

34637

מניות

PTF ת"א 90

1.95%

860605.2

50505

מניות

קסם KTF ת"א 90

1.95%

1911001.92

112148

מניות

אי.בי.אי. מחקה ת"א 90

1.95%

2052911.04

120476

מניות

הראל Htfי ת"א 90 

1.95%

2395653.6

140590

מניות

MTF מחקה ת"א 90 

1.95%

2974553.52

174563

מניות

תכלית TTF ת"א 90 

1.95%

4325212.08

253827

מניות

פסגות מניות פלוס

1.82%

549502.8

32865

מניות



https://www.funder.co.il/seco/230011/s/#

281 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 239.94 מיליון בבזק
קרנות נאמנות שמחזיקות את בזק. לרשימה המלאה

שם קרן

אחוז מהקרן

בשקלים

כמות ניירות

סוג

MTF מחקה אינדקס תשתיות לאומיות ישראל

3.64%

2038405.1

643030

מניות

קסם אזימוט השקעות

3.58%

1014400

320000

מניות

קסם אזימוט מניות דיבידנד

3.57%

706919.51

223003

מניות

פוקוס גמישה

3.56%

1904508.32

593120

מניות

אנליסט מניות ישראל

3.29%

3131050.21

987713

מניות

פסגות תיק מניות ממוקד

3.11%

2928763

923900

מניות

אנליסט אלפא ביתא מניות כללי

3.06%

2610941.97

823641

מניות

אנליסט מניות ממוקדת 

2.9%

1166560

368000

מניות

איילון משקל שווה ת"א 35

2.77%

410946.12

129636

מניות

MTF מחקה ת"א 35 

2.48%

3978033

1254900

מניות


שר התקשורת, איתן גינזבורג: 

"הצרכנים בישראל ראויים לשירותי תקשורת איכותיים במחירים אטרקטיביים ותחרותיים. המשרד שם לעצמו למטרה להשפיע על אופי התחרות בשוק התקשורת הישראלי, ולפתח תחרות גם באיכות השירותים, בנוסף לתחרות במחיר. 'מדד איכות השירות' הוא כלי שמעניק לצרכן מידע שקוף ואובייקטיבי שמאפשר לו לבחור באופן מושכל יותר בין ספקיות התקשורת, ואני קורא לציבור להשתמש בו – כעת הכוח הוא בידי הצרכנים".

מנכ"לית משרד התקשורת, לירן אבישר בן-חורין:

"האג'נדה שמובילה אותנו היא העצמת הצרכן הישראלי בשירותי תקשורת שנעשו מרכזיים בחייו. חשיפת ביצועי החברות ושביעות הרצון מהן, תעודד את החברות לשפר את השירות, ותגדיל את התחרות על ליבו הצרכן".

משרד התקשורת מקדם מהלך במטרה להעצים את הצרכן הישראלי, ומפרסם את "מדד איכות השירות" – כלי שיעניק לצרכנים בישראל מידע שקוף על איכות השירותים שמספקות חברות התקשורת השונות, ויאפשר לראשונה לצרכנים לבחור בספקית התקשורת שמציעה את השירות הטוב ביותר, ולא רק את המחיר הזול ביותר. המדד יפורסם מידי שנה, ויציג בכל פעם היבטים אחרים הנוגעים לטיב השירותים להם זוכים המנויים של כל אחת מהחברות. 

משרד התקשורת פועל כל העת כדי להביא לכל בית בישראל שירותי תקשורת מתקדמים ואיכותיים, במחיר אטרקטיבי. המהלכים שמוביל המשרד, ובראשם מתווה הסיבים ורפורמת השוק הסיטונאי, נועדו להבטיח את מימוש מטרה זו, תוך שמירה על שוק תקשורת תחרותי ומאוזן. באמצעות פרסום המדד, המשרד שואף לעודד תחרות מבוססת איכות, שתגרום לחברות התקשורת להתחרות על ליבו של הצרכן באמצעות מצוינות בשירות ושירותים איכותיים יותר. 

הנתונים המוצגים במדד אוגדו מנתוני מינהל הפיקוח והאכיפה במשרד, שמפקח באופן שוטף על עמידת חברות התקשורת בהוראות רישיונן ומטפל מידי יום בתלונות ופניות על ספקיות התקשורת השונות, וכן מסקר מיוחד שנערך לבקשת המשרד על ידי מכון המחקר סמית' בדצמבר 2020 בקרב 678 נשאלים, המהווים מדגם מייצג של האוכלוסייה בישראל, ובדיקה שערכה חברת רושניק לבקשת המשרד על זמני ההמתנה במוקדים הטלפוניים של החברות, במשך עשרים ימי עבודה בדצמבר 2020.

מדד איכות השירות 2020 בדק את חברות התקשורת בארבעה תחומים:

שביעות רצון משירות הלקוחות ומהשירות הטכני של החברות - קבלת פתרון לנושא הפנייה, משך הטיפול בפנייה, שביעות רצון מטיפול בפנייה ומהשירות הטכני של החברה באופן כללי.

זמני המענה במוקדים הטכניים של חברות התקשורת - משך זמן ההמתנה במוקדים הטכניים של החברות. 

החזרת ציוד תקשורת לאחר התנתקות - מדיניות כל אחת מהחברות לאחר ההתנתקות ממנה. דרכי החזרת הציוד לאחר הניתוק, עלות איסוף הציוד מבית הלקוח ומשך הזמן בו הלקוח צריך להחזיר את הציוד לחברה.

חשבונות וחיובי-יתר - כמה תלונות התקבלו בתחום פניות הציבור של משרד התקשורת על חיובי-יתר מצד כל חברת תקשורת במהלך 2020.
משרד התקשורת שמח להציג את ״מדד איכות השירות״ המספק מידע נגיש ואובייקטיבי על איכות השירותים שמספקות חברות התקשורת לצרכנים. ייצרנו את המדד במטרה להעניק לכם כלים נוספים בבואכם לבחור את ספקית התקשורת שלכם.

עד כה הפרמטר העיקרי שהיה חשוף למרבית הצרכנים והוביל את בחירת ספק התקשורת היה המחיר. מתוך אמונה כי רמת השירות חשובה לצרכן, בחרנו לבחון ולשקף לציבור מדדים לאיכות השירותים שעשויים להוות שיקולים בעת בחירת ספק התקשורת.

באמצעות ״מדד איכות השירות״, אנו מקווים לעודד תחרות בתחום איכות השירות ולהעצים את כוחם של הצרכנים בישראל. המדד הוא אבן דרך נוספת במהפכת התקשורת המתקדמת שמוביל משרד התקשורת, שפועל להביא לכל בית בישראל שירותי תקשורת מגוונים בחירים הוגנים ובאיכות גבוהה.