MediCare משיקה כתב שירות חדש ומקיף לספורטאים צעירים

ותשווק אותו בשת"פ עם סוכני ביטוח

 

 
Image by kinkate from PixabayImage by kinkate from Pixabay
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
23/06/2021

כתב השירות יכלול בדיקות וטיפולים רבים ומגוונים לספורטאים מכל ענפי הספורט הקיימים. ההצטרפות היא עד גיל 17. בין השירותים: ייעוץ פיזיולוגי, שיקום פציעות, בדיקות אבחנתיות, ייעוץ עם אורטופד מומחה ובדיקות טרום עונה.

חברת כתבי השירות MediCare הודיעה על השקת כתב שירות חדש לספורטאים מכל ענפי הספורט בישראל. כתב השירות של מדיקר יוצע תוך שיתופי פעולה עם סוכנויות וסוכני ביטוח, והצפי הוא שבעקבות המוצר החדש יצטרפו סוכני ביטוח המעניקים מעטפת שירותים לספורטאים.

הצטרפות ל-MediCare מעניקה לספורטאי ומשפחתו ראש שקט תוך התמקדות כדי לאפשר לספורטאי להגיע להישגי שיא, עם שקט רפואי וטיפולי. כל ענפי הספורט מכוסים בכתב השירות לרבות: כדורגל, כדורסל, טניס, אתלטיקה, ג'ודו ועוד. כתב השירות נועד לאפשר לספורטאים לקבל שירותים רפואיים מתקדמים, המותאמים לצרכיהם המקצועיים.

בין הטיפולים והבדיקות הכלולים במסגרת כתב השירות החדש, ניתן למצוא: ייעוץ פיזיולוגי והתווית תוכנית אימון בזמן שגרה, טיפולי שיניים כתוצאה מתאונת ספורט, התייעצות עם אורטופד מומחה, בדיקות אבחנתיות, תורים מהירים עם זמני המתנה מינימליים, שיקום פציעות ספורט, אביזרים אורטופדים, בדיקות טרום עונה, פינוי באמבולנס ועוד.

הייחודית של כתב השירות של MediCare היא שמדובר בכתב השירות שהוא בין הבודדים בענף, שמקבל אליו ללא הגבלת גיל, ללא החרגות המגבילות את הכיסוי הרפואי, וללא צורך בחיתום רפואי או הצהרת בריאות והיחיד שניתן למכירה stand alone.

עיסוק בספורט הוא דבר סיזיפי, הוא דורש מהספורטאים כושר ובריאות מיטבית, לאורך זמן רב. ענפי הספורט השונים חושפים את הספורטאים לפציעות רבות ומגוונת, לרבות פציעות כתוצאה ממגע פיזי עם היריב או פציעות מאמץ כאלה ואחרות. 

על כן, אחד הדברים החשובים ביותר עבור ספורטאים מקצוענים הוא לוודא שהם מכוסים מבחינה בריאותית בכל הבדיקות, והטיפולים במכונים הטובים ביותר. זאת על מנת שיוכלו להגיע להישגים, לתת את הטוב ביותר שהם יכולים, ולהימנע מפציעות שיכולות להשבית אותם לזמן רב או חלילה לגמור להם את הקריירה.

כתב השירות החדש של MediCare כולל בדיקות וטיפולים מונעים ומרפאים כאחד, ונועד לספק לספורטאים את הפתרון השלם ואת המעטפת הרפואית הכוללת, לה הם נדרשים, במסגרת פעילותם המקצועית.

שחר זילברמן, מנכ"ל MediCare: "אנחנו גאים להשיק כתב שירות חדש שיספק לספורטאים וספורטאיות צעירים, שירותים רפואיים מתקדמים ושלמים, שיסייעו להם להגיע להישגי שיא בענפי הספורט הרבים הקיימים בישראל. אנחנו יודעים עד כמה חשוב לספורטאים לדעת שהם נמצאים בידיים בטוחות מבחינה רפואית, כדי שיוכלו להתרכז ולתת את הטוב ביותר שלהם, בכל מגרש, אולם או זירה. ספורטאי מטיבו חשוף לסכנות בריאותיות רבות, ולכן אנחנו ב-MediCare דאגנו לספק עבורם כיסוי מקיף ומקצועי, שידאג לכל הצרכים שלהם, הן מבחינת טיפול בפציעות והן מבחינת מניעתן מראש".

x