רכישה שלישית של תורפז מאז הנפקתה - המניה הגיבה בחיוב

תורפז ממשיכה ביישום אסטרטגיית הצמיחה, ורוכשת את הפעילות העסקית והנכסים של חברת פלפל וחברת תבליני הגליל בסך כולל של 12 מיליון שקל (כ- 3.75 מיליון דולר)

 

 
קרן חזון, קרדיט: יחצקרן חזון, קרדיט: יחצ
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
04/10/2021

רכישות אלו בתחום טעמי ה-Savory, התמציות הטבעיות, וקמחים מיוחדים (ללא גלוטן) מבססות ומרחיבות את סל המוצרים של תורפז בתחום הטעמים וחומרי הגלם הטבעיים והאורגניים.

תורפז תעשיות בע"מ, חברה גלובלית המפתחת ומייצרת אלפי תמציות טעם וריח, חומרי ביניים וחומרי גלם ייחודיים ומשווקת ומוכרת אותם בלמעלה מ-30 מדינות ברחבי העולם, מדווחת היום על רכישת הפעילות העסקית והנכסים של חברת פלפל – פיתוח תעשיות מזון בע"מ וחברת אף סי תבליני הגליל בע"מ בסך כולל של כ- 12 מיליון ש"ח (כ- 3.75 מיליון דולר). רכישת הפעילות והנכסים של החברות מצטרפת לרכישות SDA ו-FIT שבוצעו השנה בתחום טעמי ה- Savory, חומרי גלם טבעיים, אורגניים וקמחים מיוחדים (ללא גלוטן) המאפשרות לתורפז להרחיב את סל המוצרים המוצע ללקוחותיה בישראל ובעולם ולמנף את הסינרגטיות בין חברות הקבוצה. התמורה כפופה להתאמות בסך של 1 מיליון ש"ח בכל אחת מהשנים 2021 ו-2022 אשר יתווספו או יופחתו מהתמורה כתלות ב-EBIDTA מהפעילות הנרכשת בכל אחת מהשנים האמורות. 

פלפל ותבליני הגליל מייצרות תערובות תבלינים בטעמי Savory, קמחים מיוחדים (ללא גלוטן) ותמציות טעם. רכישה זו משלימה את רכישות החברה שבוצעו השנה ומייצרות עבור תורפז סל מוצרים רחב בתחום הטעמים וחומרי הגלם הטבעיים והאורגניים. 

קצב המכירות של הפעילות הנרכשת ב-12 החודשים האחרונים עמד על כ-19.5 מיליון ש"ח (כ- 6.1 מיליון דולר). הנהלת החברה מעריכה כי הסינרגיה עם החברה והחברות הנרכשות, יביאו במהלך השנה הבאה את הפעילות הנרכשת לרווחיות של מגזר הטעמים. 

קרן חזון, יו"ר ומנכ"לית קבוצת תורפז אמרה היום: "אנו שמחים לדווח על רכישות פעילות ונכסים בתחום טעמי ה- Savory, תמציות טבעיות, אורגניות וקמחים מיוחד (ללא גלוטן), אשר מרחיבות ומשלימות עבור לקוחותינו סל מוצרים רחב בתחום הטעמים והחומרים הטבעיים לתעשיות המזון והקוסמטיקה בארץ ובעולם. רכישת הפעילות והנכסים של פלפל ותבליני הגליל, בנוסף להשלמת רכישתSDA  ורכישת השליטה ב-FIT שביצענו השנה, מאפשרות לתורפז להיות One Stop Shop עבור לקוחותיה ולבסס את מגזר הטעמים בקבוצה."

לגרף תורפז לחצו כאן

60 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 58.54 מיליון בתורפז תעשיות
קרנות נאמנות שמחזיקות את תורפז תעשיות. לרשימה המלאה

x