פוטומיין פירסמה תוצאות תמציתיות וולונטריות לרבעון השלישי של 2021

הצמיחה המהירה בפוטומיין נמשכת: החברה חצתה לראשונה רף של 400 אלף מנויים משלמים; סך ההתקשרויות (Collections) בינואר-ספטמבר 2021 זינק בכ-39% ביחס לתקופה המקבילה

 

 
Image by AzamKamolov from PixabayImage by AzamKamolov from Pixabay
 

אדם כהן
FacebookTwitter Whatsapp
12/10/2021

סך ההתקשרויות (Collections) באפליקציות (רכישות המנויים) הסתכם ברבעון השלישי של 2021 בכ- 3.7מיליון דולר, לעומת כ-3 מיליון דולר ברבעון המקביל ב-2020.

מספר הורדות האפליקציות גדל לכ-27.8 מיליון לעומת 17.9 מיליון ב-30 בספטמבר 2020; נכון לסוף הרבעון השלישי של 2021, כ-286 מיליון תמונות גובו באמצעות אפליקציות החברה – עלייה של כ-41%.

מנכ"ל פוטומיין, ניר צמח: "חציית רף 400,000 מנויים מהווה אבן דרך משמעותית עבור החברה. הצמיחה בסך ההתקשרויות (Collections) מלמדת על הערך שמקבלים המנויים מאפליקציות החברה לאורך זמן."

חברת הטכנולוגיה הישראלית פוטומיין (Photomyne), שפיתחה טכנולוגיות ואפליקציות מבוססות בינה מלאכותית (AI) בתחום הנוסטלגיה וההווי המשפחתי, פירסמה תוצאות תמציתיות וולונטריות לתשעת החודשים הראשונים ולרבעון השלישי של 2021 (שאינן מבוקרות ואינן סקורות). במהלך הרבעון נמשכה מגמת הצמיחה של החברה, שבאה לידי ביטוי בגידול בסך ההתקשרויות (Collections) וחציית רף 400,000 מנויים משלמים באפליקציות. בנוסף, המשיכה החברה להגדיל את ההשקעה בהוצאות פרסום ושיווק וזאת על מנת לתמוך בצמיחה עתידית.

סך ההתקשרויות (Collections) באפליקציות החברה (רכישות המנויים) בינואר-ספטמבר 2021 צמח לכ-11.4 מיליון דולר, לעומת כ- 8.2 מיליון דולר בתקופה המקבילה של 2020, עלייה של כ-39%. ההתקשרויות בינואר-ספטמבר 2021 היו גבוהות מכלל ההתקשרויות בשנת 2020. ההתקשרויות ברבעון השלישי של 2021 הסתכמו בכ- 3.7מיליון דולר, לעומת כ-3 מיליון דולר ברבעון המקביל ב-2020, צמיחה של כ-21%. 

במועד פרסום הדו"ח לפוטומיין כ-400 אלף מנויים משלמים, גידול של כ-31% ביחס ל-30 בספטמבר 2020. מספר הורדות האפליקציות גדל בסוף הרבעון השלישי של 2021 לכ-27.8 מיליון, לעומת 17.9 מיליון ב-30 בספטמבר 2020 – צמיחה של כ-55%. מידי חודש, בממוצע, מעל ל-1.45 מיליון משתמשים פעילים (Monthly Active Users) עושים שימוש באפליקציות החברה. נכון לסוף הרבעון השלישי של 2021, כ-286 מיליון תמונות גובו באמצעות אפליקציות החברה (בענן של אמזון), לעומת כ-203 מיליון תמונות ב-30 בספטמבר 2020 – עלייה של כ-41%.

פוטומיין ממשיכה לפעול להגדלת מספר המנויים והחשיפה לאפליקציות שפיתחה. סך ההוצאות הישירות עבור פרסום ושיווק הסתכמו בינואר-ספטמבר 2021 בכ-7.4 מיליון דולר, לעומת כ- 3.9 מיליון דולר בתקופה המקבילה ב-2020. ההוצאות הישירות עבור פרסום ושיווק ברבעון השלישי של 2021 הסתכמו בכ-2.4 מיליון דולר, לעומת כ- 1.4 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2020. 

בספטמבר 2021 השיקה החברה גרסה חדשה ומתקדמת של אפליקציית Photo Scan, הכוללת אפשרות להנפשת תמונות במסגרת שיתוף פעולה עם חברת די-איידנטיפיקטיון (D-ID). באוגוסט 2021 השיקה החברה אפליקציה חדשה (Face/Face Photo Similarity App), המאפשרת למשתמשי הקצה לבצע השוואה בין תמונות של פרצופים, תוך הערכת מידת הדמיון (ב-%) בין הפרצופים השונים. זו האפליקציה ה-15 שפיתחה פוטומיין, כחלק מסל האפליקציות המשלימות למוצריה המרכזיים.

לגרף פוטומיין לחצו כאן

24 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 7 מיליון בפוטומיין
קרנות נאמנות שמחזיקות את פוטומיין. לרשימה המלאה