מגדל ביטוח חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת Curesponse

תעניק למבוטחי הבריאות שלה בדיקה חדשנית המסייעת בגיבוש אסטרטגיה טיפולית למחלת הסרטן

 

 
Image by Gerd Altmann from Pixabay Image by Gerd Altmann from Pixabay
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
14/10/2021

מגדל ביטוח משיקה שיתוף פעולה חדש עם חברת Curesponse, במטרה להוביל את הטיפול הנכון והיעיל ביותר נגד מחלת הסרטן. במסגרת הסכם שיתוף הפעולה, מגדל תעניק למבוטחי הבריאות שלה ולמצטרפים חדשים כיסוי לביצוע בדיקת Curesponse בעת הצורך. 

מדובר בבדיקה חדשה אשר פותחה בשיתוף עם מכון ויצמן ומתבצעת במעבדת חברת Curesponse, הצפויה להשפיע באופן חסר תקדים על הטיפול במחלת הסרטן ותאפשר קבלת טיפול מיטבי. הבדיקה מבוססת על טכנולוגיה מתקדמת לגיבוש אסטרטגיה טיפולית תרופתית למחלת הסרטן ובוחנת את תגובת הגידול של המטופל הספציפי לסוגי טיפול שונים (כגון כימותרפיה, טיפול ביולוגי או שילוב ביניהם) בתנאי מעבדה. תוצאות הבדיקה הן על בסיס סריקה פונקציונלית של התרופות השונות על רקמת הגידול. 

הטכנולוגיה הייחודית המאפשרת את הבדיקה פותחה במעבדתו של ד"ר רביד שטראוסמן, רופא וחוקר בכיר במכון ויצמן, בשיתוף עם חברת Curesponse. כיוון שהבדיקה הייחודית והחדשנית ממוקדת ויעילה, היא מסייעת לאונקולוג לבחור את סוג הטיפול היעיל ביותר עבור הסרטן הספציפי אשר אובחן, ובכך לשפר את תוצאות הטיפול ולהגיע לתוצאות המיטביות. בנוסף, בעזרת הבדיקה, ניתן יהיה למנוע טיפולים לא מועילים הגורמים לתופעות לוואי והוצאות מיותרות.

בטקס החתימה על הסכם שיתוף הפעולה שנערך השבוע במשרדי חברת Curesponse בקריית המדע, השתתפו עו״ד שרונה פישר תושיה, מנהלת תחום הבריאות במגדל ביטוח ויוזמת שיתוף הפעולה וכן מנכ"ל ומייסד Curesponse גיא ניב; ד"ר רביד שטראוסמן, רופא וחוקר בכיר במכון ויצמן;  ד״ר ורד בר, סמנכ״ל מחקר ופיתוח בחברה; סימון גיל, מנהלת פיתוח עסקי ופרופ׳ רענן ברגר, מנהל המערך האונקולוגי שיבא תל השומר. 

לדברי שרונה פישר תושיה, מנהלת תחום הבריאות במגדל ביטוח, "אנו פועלים ללא לאות לאתר ולהנגיש את הפיתוחים החדשניים ביותר בעולם הרפואה, אשר זכה לקפיצת מדרגה חסרת תקדים בתקופה האחרונה, למבוטחי הבריאות של מגדל במטרה להבטיח שהם זוכים לטיפולים המתקדמים ביותר. הבדיקה החדשנית של Curesponse מהווה פריצת דרך משמעותית בהתאמת הטיפול התרופתי הנכון ביותר למחלת הסרטן ואנו גאים להציע אותה למבוטחינו ולאחל להם בריאות טובה". 

לגרף מגדל ביטוח לחצו כאן

222 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 172.99 מיליון במגדל ביטוח
קרנות נאמנות שמחזיקות את מגדל ביטוח. לרשימה המלאה


x