אוטומקס מזנקת מעל 9%

אוטומקס מוטורס מציגה אומדני מכירות לרבעון השלישי - לא סקור ולא מבוקר

 

 
Image by Mediamodifier from Pixabay Image by Mediamodifier from Pixabay
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
14/10/2021

החברה מתכבדת לפרסם בזאת, באופן וולונטרי, מספר נתונים פיננסיים לא מבוקרים ולא סקורים לתקופה של שלושת החודשים, שהסתיימה ביום 30 בספטמבר 2021.

יודגש כי כל הנתונים שלהלן הינם אומדן בלבד, המבוסס על הנתונים שנצברו בידי החברה, ולא מדובר בנתונים כספיים מבוקרים או סקורים על ידי רואה החשבון המבקר של החברה.

להלן נתוני ההכנסות של החברה ברבעון השלישי בשנת 2021 (לא סקור ולא מבוקר) בהשוואה לנתוני ההכנסות הסקורים של החברה בת, גלובל אוטומקס בע"מ (להלן: "אוטומקס"), ברבעון השלישי בשנת 2020 (באלפי ש"ח).


ההכנסות ברבעון השלישי של 2021 הסתכמו בכ-95,611 אלפי ש"ח, על אף שחודש ספטמבר התאפיין במיעוט ימי עסקים בשל חגי תשרי.

הערכותיה המקדמיות הראשוניות של החברה בקשר עם תוצאות פעילותה הלא מבוקרות והלא סקורות לרבעון השלישי לשנת 2021 כפי שמובאות לעיל, הינן תחזיות, הערכות ואומדנים הצופים פני עתיד, כהגדרתם בחוק ניירות ערך - התשכ"ח-1968, בדבר התפתחויות ואירועים עתידיים אשר מועד התרחשותם, אם בכלל, אינו ודאי ו/או אינו בשליטתה של החברה, ובכלל זה התממשותן של ההזמנות המתוארות לעיל, כולן או חלקן. הערכות אלו עשויות שלא להתממש, כולן או חלקן, או להתממש באופן שונה מכפי שהוערך, כתוצאה מגורמים שונים, אשר אינם בשליטת החברה ו/או התממשות אי אילו מגורמי הסיכון, המתוארים בסעיף 30 למתאר פעילות אוטומקס שצורף לדוח זימון האסיפה הכללית של בעלי מניות החברה, מיום 23 בפברואר 2021 (אסמכתא מס' 2021-01-021741).
x