אפריקה ישראל מגורים חתמה על עסקה עם בעלי מתחם דינמומטר בירושלים

בהשקעה צפויה של למעלה מ-100 מיליון ₪

 

 
מיכה קליין, קרדיט: שירן כרמלמיכה קליין, קרדיט: שירן כרמל
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
17/10/2021

חברת אפריקה ישראל מגורים, מקבוצת לפידות קפיטל, מודיעה כי חתמה על עסקה עם בעלי מתחם דינמומטר שבאזור התעשייה תלפיות בירושלים, בהשקעה צפויה של למעלה מ-100 מיליון ₪. במסגרת העסקה החברה תקדם תכנון לפרויקט בגובה עד 30 קומות, בעירוב שימושים למגורים מסחר ומשרדים וזאת בהתאם לעקרונות תכנית האב להתחדשות רובע תלפיות, שהכינה עיריית ירושלים.

עסקה זו, הינה הראשונה שנחתמה ע"י החברה ברובע זה ובכוונתה להמשיך ולהרחיב את הפעילות בו. 

אפריקה ישראל מגורים פועלת בבירה בהיקפים נרחבים הכוללים אלפי יחידות דיור למכירה, דיור להשכרה, שטחי מסחר, משרדים ומלונאות, המחדשים את נופה של ירושלים.

מבין הפרויקטים הרבים של החברה: פרויקט סביון VIEW, הרב קוק, פרויקט חצר הנביאים, סביוני ארנונה וסביוני ארנונה בוטיק, סביוני רמת שרת, סביוני קטמון החדשה, פרויקט בוליביה בקריית היובל ועוד.

מיכה קליין, מנכ"ל אפריקה ישראל מגורים: "אנחנו גאים לקחת חלק במימוש פוטנציאל העיר ירושלים, בה אנו משקיעים בשלל פרויקטים. אנחנו מאמינים שהביקוש למתחמי מגורים איכותיים בבירה ילך ויגבר בשנים הקרובות, כאשר הנהגת העיר, בראשות מר משה לאון וצוותו פועלת כל העת למשוך לירושלים קהל צעיר, איכותי ויצרני. אנו שמחים על יכולתנו להמשיך את מסורת שכונות הסביונים בירושלים, על פי ערכי היסוד של החברה שהם מקצוענות, אמינות תכנון ובנייה מוקפדים וקהילתיות, תוך שמירה על צביונה המיוחד".

עוה״ד מטעם בעלי הקרקע הם דיויד אמיד, מאיר פורגס וארן פלשקס ממשרד ש. בירן.

לגרף אפריקה מגורים לחצו כאן

113 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 78.27 מיליון באפריקה מגורים
קרנות נאמנות שמחזיקות את אפריקה מגורים. לרשימה המלאה

x