אפריקה ישראל מגורים - דיווח מכירות - המניה עולה כמעט 3%

בשלושת הרבעונים הראשונים של שנת 2021 החברה מכרה 558 יח"ד; בהיקף כספי של כשני מיליארד ₪

 

 
Image by Sergei Tokmakov Terms.Law from Pixabay Image by Sergei Tokmakov Terms.Law from Pixabay
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
25/10/2021

חברת אפריקה ישראל מגורים, מקבוצת לפידות קפיטל, חושפת את נתוני המכירות שלה ברבעון השלישי לשנת 2021 ומראה עליה מרשימה בכל המדדים: החברה מכרה, ברבעון השלישי, 193 יחידות דיור (עליה של יותר מ-70% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד) בהיקף כספי של 686 מיליוני שקלים (כולל מע"מ) – עליה של כ-190% ביחס לרבעון המקביל בשנת 2020. 


גם במחיר הממוצע ליחידת דיור מראה אפריקה ישראל מגורים עלייה מרשימה: ברבעון השלישי לשנת 21 עמד מחירה הממוצע של יח"ד על כ-3.6 מיליון שקלים (כולל מע"מ), זאת לעומת 2.1 מיליון שקלים (כולל מע"מ) בתקופה המקבילה אשתקד – זינוק של כ-70%, הנובע בעיקר ממכירות החברה המרשימות בפרויקט היוקרה שלה – Duo  תל אביב. 

מיכה קליין, מנכ"ל אפריקה ישראל מגורים: "שלושת הרבעונים הראשונים של שנת 21 מראים את המשך מגמת הצמיחה של אפריקה ישראל מגורים, גם במספר יחידות הדיור שנמכרו וגם בהיקף הכספי של מכירתן. בשנה האחרונה, באו לידי ביטוי נתוני מכירות של שני סיגמנטים משמעותיים – פרויקט DUO, במרכז תל אביב, הכולל 668 יח"ד ושטחי מסחר. כאשר בהמשך, ייבנה במתחם זה מגדל יוקרה נוסף, בהיקף של כ-250 יח"ד. סיגמנט נוסף הוא התחדשות עירונית בקריית יובל שבירושלים, אשר הפרויקט הראשון הוא "סביוני קטמון החדשה". באזור זה לחברה כ-1400 יחידות דיור בשלבי בנייה שונים, אשר אלה מהוות חלק מאלפי יחידות הדיור בתחום ההתחדשות העירונית, הפרוסות ברחבי הארץ. עליות המחירים להן היינו עדים בשנה האחרונה, מתבטאות בחלקן בתוצאות שלושת הרבעונים האחרונים וחלקן עוד צפויות לבוא לידי ביטוי בהמשך, בהתאם לפרויקטים שייפתחו לשיווק בקרוב. אנו ממשיכים לפעול להגדלת הצבר העתידי שלנו בעסקאות משמעותיות, ליצירת ערך מידי עבור המשקיעים שלנו, תוך שמירה על איתנות פיננסית גבוהה ושיפור ברווחיות".

לגרף אפריקה מגורים לחצו כאן

113 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 78.27 מיליון באפריקה מגורים
קרנות נאמנות שמחזיקות את אפריקה מגורים. לרשימה המלאה
x