גילת - הסכם עם מפעילת סלולר Tier-1 באסיה

טרמינלי ה-VSAT של גילת, בעלי היעילות המוכחת בשטח, יספקו תמסורת לוויינית למאות אתרים ברשת ה-4G בפריסה ארצית | המניה מגיבה במתינות

 

 
Image by TheoLeo from PixabayImage by TheoLeo from Pixabay
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
25/10/2021

חברת גילת רשתות לוויין (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, הודיעה היום כי מפעילת סלולר Tier-1 באסיה הרחיבה את רשת ה-4G שלה באמצעות פתרון התמסורת הסלולרית של גילת. טרמינלי ה-VSAT של גילת, אשר יעילותם בשטח מוכחת, יספקו תמסורת לוויינית למאות אתרים בפריסה ארצית ברשת ה-4G.

רשת ה-4G הורחבה בכדי לספק כיסוי לאתרים נוספים בערים קטנות ובאזורים כפריים. הפלטפורמה האמינה של גילת, ה-SkyEdge II-c, עם טרמינלי ה-Capricorn VSAT בעלי הביצועים הגבוהים, מספקים תמסורת לוויינית המאפשרת העברת נתונים במהירות גבוהה ובאיכות קול גבוהה באמצעות (LTE (VoLTE. 

"פתרון התמסורת הסלולרית המוביל של גילת עבור 4G ממשיך לשפר את חייהם של אנשים ברחבי העולם", אמרה מיכל אהרונוב, סמנכ"לית פעילות מסחרית בגילת רשתות לוויין. "אנו שמחים להמשיך להשקיע ולהציע חדשנות טכנולוגית יוצאות דופן בתחום ה-4G, בזמן בו מפעילות תקשורת סלולרית ברחבי אסיה משקיעות באופן משמעותי ברשתות ה-4G בכדי להשיג לקוחות חדשים ולהגדיל את הרווחיות ואת נאמנות הלקוחות".

לגרף גילת לחצו כאן

66 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 36.44 מיליון בגילת
קרנות נאמנות שמחזיקות את גילת. לרשימה המלאה

x