פנאקסיה ישראל רבעון 3 הכנסות של 21 מיליון

גידול של 19% בהשוואה לרבעון השני של השנה | המניה עלתה 2% - מה היקף אחזקות הקרנות?

 

 
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
27/10/2021

החברה מפרסמת אומדן הכנסות לרבעון השלישי; הכנסות תשעת החודשים הראשונים של 2021 צפויות להסתכם ב- 58.3 מיליון ש"ח לפחות, גידול של כ- 33% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.

החברה שמייצאת באופן סדיר את שמני הקנאביס הרפואי שלה לגרמניה, צרפת וקפריסין, קיבלה לאחרונה היתר יצוא ראשון מסוגו של תמציות השאיפה שלה וצפויה להתחיל ביצוא מסחרי שלהן לגרמניה בשבועות הקרובים.

ברבעון השלישי של השנה מימשו דדי סגל, מנכ"ל החברה, ויונתן קולבר, יו"ר הדירקטוריון, את התחייבותם להשקעה בחברה בסך של 8 מיליון ש"ח, במחיר של 250 אג' למניה.

פנאקסיה מעבדות ישראל בע"מ ("פנאקסיה ישראל", ת"א: פנאק PNAX) חברת פארמה גלובאלית המפתחת, מייצרת ומשווקת מוצרי קנאביס רפואי מתקדמים באיכות פרמצבטית פרסמה היום אומדן הכנסות (לא מבוקרות ולא סקורות) לרבעון השלישי ולתשעת החודשים הראשונים לשנת 2021. 

על פי הערכות החברה, הכנסותיה המאוחדות לרבעון השלישי לשנת 2021 צפויות להסתכם בסך שלא יפחת מ- 21 מיליון ש"ח, המהווה גידול של מעל ל- 19% בהשוואה להכנסות בסך כ- 17.6 מיליון ש"ח ברבעון השני לשנת 2021, וגידול של מעל ל- 25% בהשוואה להכנסות בסך כ- 16.8 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. הגידול נובע מגידול בהיקף הכנסות החברה ממכירת מוצרים מוגמרים ביחס לתקופות ההשוואה.

בהתבסס על הערכות אלה, הכנסותיה של החברה בתשעת החודשים הראשונים לשנת 2021 צפויות להסתכם בסך שלא יפחת מ- 58.3 מיליון ש"ח, המהווה גידול של מעל ל- 33%, בהשוואה להכנסות בסך כ- 43.8 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.


יצוין כי נתוני ההכנסות לרבעון השלישי לשנת 2021 מבוססים בשלב זה על הערכות הנהלה בלבד ועדיין אינם מבוקרים או סקורים, וכי בשלב זה צופה החברה הפסד תפעולי משמעותי לרבעון השלישי לשנת 2021, אשר נובע בעיקר מהוצאות שיווק והנהלה וכלליות, בעיקר בקשר עם המשך רישום רגולטורי של מוצרי החברה במדינות שונות והתאמתם לדרישות שוקי היעד, בניית תשתית מסחרית ומשפטית בקשר עם הכניסה לשווקים מחוץ לישראל, רישוי מוצרים חדשים בישראל וכיו"ב.

לגרף פנאקסיה לחצו כאן

31 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 5.58 מיליון בפנאקסיה ישראל
קרנות נאמנות שמחזיקות את פנאקסיה ישראל. לרשימה המלאה

x