הנפקה מוצלחת בענף הנדל"ן!

קבוצת סופרין מנפיקה את החברה לפי שווי של 167 מיליון שקלים

 

 
צחי סופרין, צילום: נווה אביאניצחי סופרין, צילום: נווה אביאני
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
09/11/2021

החברה, שהודיעה לבורסה בסוף אוגוסט על כוונתה לצאת להנפקה, הצליחה לגייס בהנפקה למשקיעים מוסדיים 42 מיליון שקלים ואף זכתה לביקושי יתר. 

חברת סופרין אחזקות בע"מ מנפיקה כרבע ממניות החברה לפי שווי של 167 מיליון שקלים (אחרי הכסף). החברה גייסה במסגרת ההנפקה 42 מיליון שקלים שיכנסו לקופת החברה לטובת פיתוח והמשך הפעילות שלה. כזכור בסוף חודש אוגוסט פרסמה החברה תשקיף להשלמה וכעת התהליך הושלם והחברה עתידה להתחיל להיסחר בבורסה בימים הקרובים.

בין המשקיעים שהשתתפו בהנפקה נמנים גופים מוסדיים, קרנות השקעה וגופים עסקיים מהמובילים במשק, כמו גם גופים עסקיים המאמינים בפוטנציאל של החברה להתרחבות עסקית וביכולתה להגדיל את פעילותה. 

כחלק מתהליך ההנפקה, תקצה החברה כבר בעת הנפקתה לראשונה, לחברי הנהלה ולעובדים, יחידות מניה חסומות (RSU's) בהיקף של כ- 6.2% מהון החברה (בדילול מלא). מדובר במנגנון חריג בנוף ההנפקות הישראלי, המשקף את אמון בעלי החברה בעובדיה וברצון לתגמלם.

את ההנפקה עבור החברה הובילו פירמת החיתום רוסאריו קפיטל וליוו משפטית משרד עורכי הדין גולדפרב זליגמן ושות' ויועץ ההנפקה רונן אלגריסי.

צחי סופרין, בעל שליטה וסגן יו"ר קבוצת סופרין מציין: "ההנפקה עברה בהצלחה מרובה וזאת למרות שבתקופה האחרונה הצטנן מעט שוק ההנפקות. ראיה מרכזית להצלחה היא ביקושי היתר אליהם זכו מניות החברה שהוצעו בהנפקה וכן זהותם של המשקיעים.

הביקוש הגואה בשוק הנדל"ן למגורים, העליה בביקושים למרכזים לוגיסטיים ולפרויקטים נוספים בתחום ההתמחות של החברה, כדוגמת פרויקטים הכוללים שימושים מעורבים של מגורים, תעסוקה ומסחר, כמו גם הריבית הנמוכה, הוליכו את החברה להגדיל את הפעילות בתחום הייזום כהחלטה עסקית והדרך בה בחרנו לעשות זאת היא באמצעות הנפקה וגיוס השקעה מהציבור. אנו מודים למשקיעים על הבעת האמון בחברה ונמשיך להצעיד את החברה קדימה."

x