הנפקת המאה הפכה ל 156 - פריון מפרסמת תשקיף להנפקת מניות בהיקף של כ- 156 מיליון דולר

המניות של פריון נסחרות בבורסת הנאסד"ק בסימול PERI

 

 
Image by Gerd Altmann from Pixabay good byeImage by Gerd Altmann from Pixabay good bye
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
09/12/2021

פריון נטוורק (סימול: PERI), המספקת פתרונות פרסום דיגיטליים המסנכרנים בין פלטפורמות חיפוש, רשתות חברתיות ואתרי תוכן, פרסמה תשקיף להנפקת מניות רגילות נוספות בהיקף של כ-156 מיליון דולר (לאחר הגדלת כמות מ 100). בנוסף, לחתמים ניתנה זכות לרכוש מניות רגילות נוספות 30 יום מיום ההנפקה, בתנאים זהים. 

מניותיה של פריון נסחרות בבורסת נאסד"ק תחת הסימול PERI ובבורסת ת"א תחת הסימול PERI.TA. פריון מתכוונת להשתמש בכספי הגיוס להגדלת ההון החוזר; מימון הצמיחה בפעילויותיה, כולל מימוש הזדמנויות למיזוגים ורכישות של חברות המספקות מוצרים, שירותים וטכנולוגיות המשלימות לפעילויותיה; ולמטרות אחרות הקשורות לפעילותה. 

החתמים שילוו את ההנפקה כוללים את בתי ההשקעות אופנהיימר, סטיפל, וריימונד ג׳יימס. בית ההשקעות נידהאם ישמש כיועץ לחברה בהנפקה. 

פריון מעלה תחזיות הודות לצמיחה החזקה בפרסום בווידאו ובטלוויזיות החכמות: צופה לסיים את השנה עם גידול של כ-42% בהכנסות ל-460-470 מיליון דול

החברה צופה להכפיל את ה-EBITDA המתואם ב-2021 ל-64-65 מיליון דולר; ב-2022 ה- EBITDA המתואם צפוי להגיע ל-80-84 מיליון דולר על הכנסות של כ-600 מיליון דולר

פריון נטוורק (סימול: PERI), המספקת פתרונות פרסום דיגיטליים המסנכרנים בין פלטפורמות חיפוש, רשתות חברתיות ואתרי תוכן, העלתה היום את תחזיותיה ל-2021 ו-2022 כתוצאה מהמשך התנופה בפעילויותיה. 

החברה צופה כעת לסיים את 2021 עם הכנסות של 460-470 מיליון דולר, המשקפות צמיחה של כ-42%. ואילו ה-EBITDA המתואם צפוי לזנק בכ-97% ולהגיע ל-64-65 מיליון דולר. ב-2022 צופה פריון להגיע להכנסות של 590-610 מיליון דולר, המשקפות צמיחה של כ-29%, וה-EBITDA המתואם צפוי להסתכם ב-80-84 מיליון דולר, המשקף צמיחה שנתית של כ-27%. 

השיפור הצפוי בתוצאות החברה נובע בעיקר מגידול חד של 115% בהכנסות מפרסום בווידאו ובטלוויזיות החכמות (CTV), כולל הפעילות הנרכשת של וידאזו (על בסיס פרופורמה), בהשוואה ל-2020. זאת, לצד גידול משמעותי בהכנסה הממוצעת מקמפיין, וגידול שנתי של 13% במספר החיפושים הממומנים הממוצע בחודשים אוקטובר ונובמבר. 

החברה ציינה עוד, כי השיפור הצפוי בשיעור ה-EBITDA המתואם מסך ההכנסות נובע בעיקר מיישום מוצלח של ״מרכזיית המידע״ של פריון, שתרם להפחתת עלויות הטראפיק.


מנכ״ל פריון, דורון גרסטל, אמר: "התחזית המעודכנת מוכיחה את אסטרטגיית גיוון המוצרים וההקפדה שלנו על יעילות תפעולית. הפורמטים הקריאטיביים פורצי הדרך שלנו, במיוחד לווידיאו ולטלוויזיות החכמות, הוכחו כמוצלחים ואפקטיביים. אנו שואבים עידוד מההחזר על ההשקעה בטכנולוגיות המתקדמות והשיפור בשיעור הרווחיות הודות לפלטפורמת ׳מרכזיית המידע׳ החדשנית שלנו. הצמיחה המשמעותית בשורה העליונה לצד השיפור ביעילות התפעולית הובילו לרווחיות ולתזרים מזומנים גבוהים יותר. התחזית המעודכנת שלנו משקפת שיפורים מערכתיים אלה הצפויים להימשך ב-2022״.

לגרף פריון נטוורק לחצו כאן

79 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 46.84 מיליון בפריון נטוורק
קרנות נאמנות שמחזיקות את פריון נטוורק. לרשימה המלאה
x