תוך חודש אחד משלימה טראקנט 3 מהלכים אסטרטגים - המניה הגיבה בחיוב

הסכם עם חברת תעופה, הסכם עם חברת פולקסוואגן העולמית לעולם החניות ופיילוט עם אומגה טכנולוגיות וחברת ״Shell״ העולמית

 

 
Image by marcinjozwiak from PixabayImage by marcinjozwiak from Pixabay
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
13/12/2021

כל ההסכמים הללו מאפשרים לטראקנט לתת פתרון למשבר שרשרת האספקה, מקצה לקצה ולהפחית עלויות הובלה. להיכנס לתחומים חדשים אשר צומחים במהירות רבה ובכך להרחיב את הגישה של החברה לעוד מאות  אלפי משאיות אשר יחוברו למערכות שלה.

בסוף השבוע טראקנט חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם ק.א.ל קווי אוויר למטען בישראל מקבוצת צ'אלנג'.

הסכם זה תורם משמעותית - באמצעות הטכנולוגיה פורצת הדרך של טראקנט - לפתרון בעיית שרשרת האספקה הגלובלית, ומסייע במאמץ הגלובלי להפחתת פליטות גזי חממה. 

לדברי מר חנן פרידמן מייסד ומנכ”ל החברה: "אני שמח לעדכן על הסכם משמעותי עליו חתמנו היום. הסכם זה מרחיב את הגישה של טראקנט ונותן לנו את אפשרות להתחבר למטענים בשלב המוקדם ביותר של תכנון ההובלה, עוד טרם יצאו מהמפעל ועלו אל המטוס. באמצעות ממשק מבוסס מיקום, נדע לחבר בצורה אופטימלית בין המשאית המתאימה המגיעה לשדה התעופה, לבין מטען שנפרק בשדה ונדרש להובלה.

אני שמח מהבחירה של קבוצת צ'אלנג' והרצון שלהם לתרום באמצעות הטכנולוגיה פורצת הדרך של טראקנט, לפתרון בעיית שרשרת האספקה הגלובלית, ולשיפור השירות ללקוחותיהם, לצד הטמעת פתרון טכנולוגי במסגרת המאמץ הגלובלי להפחתת פליטות גזי חממה. 

טראקנט שמה לעצמה למטרה להציג פתרון שקורץ לכלל הגופים והחברות המעורבים  בשרשרת האספקה גלובלית, החווים, בעקבות משבר קורונה, משבר גלובלי מהחמורים ביותר שהיו אי פעם בשרשרת האספקה, משבר המתבטא במחירים מופרזים, עיכובים בזמני האספקה ומחסור חמור במשאיות.

החיבור שלנו לעולם התעופה הוא חלק חשוב בפתרון המשבר זה.

הפלטפורמה של טראקנט מהווה מעין "צי צף" של משאיות, המורכב מהמון ציים של משאיות ברחבי אירופה, היוצרים יחדיו אקו-סיסטם שיתופי. אנחנו יודעים לדבר עם מנעד רחב של משאיות ומערכות ניהול ציי רכב, כמו גם עם דרישות מטען,  ולהבין מכל צד, את דרישותיו במטרה לייצר התאמות חכמות בין משאית למטען, בכפוף לדרישות רגולטוריות הנדרשות בכל מדינה,  ובכך למזער את הנסיעות הריקות, העומדות על פי הסטטיסטיקה העולמית על כ-30% מכלל הובלות המטענים.

מנכ"ל קבוצת צ'אלנג' מר יוסי שוקרון מסר: קבוצת צ'אלנג' נמצאת בתנופה אדירה ותוסיף שמונה מטוסים במהלך שלושת השנים הבאות לצי המטוסים הנוכחי של הקבוצה. גידול זה יביא לצמיחה דרמטית בכמות המטענים אותם מובילה הקבוצה הן באוויר והן ביבשה ואנו רואים בשיתוף הפעולה חשיבות רבה לשיפור, ייעול וחיזוק מערך שרותי הלוגיסטיקה הקרקעית של הקבוצה."

קבוצת צ'אלנג' הנה קבוצת מטענים מובילה הפעילה בזירה הבינלאומית ומונה מספר חברות, כולן בשליטת איש העסקים עופר גלבוע. בין חברות הקבוצה: CAL Cargo Airlines - חברת תעופה ישראלית להובלת מטענים המובילה את שוק הטסת המטענים בישראל, Challenge Airline -חברת תעופה להטסת מטענים הפועלת מLiege בלגיה, Challenge Handling - מסוף המטענים בלגי, ו Challenge Air-Cargo - חברת תעופה להטסת מטענים הפועלת בדגל המלטזי.

לקבוצה צי של ארבעה מטוסי מטען מסוג בואינג 747-400B  שבבעלותה, והיא חוכרת מטוסים ונפח הטסה מגורמים בינלאומיים נוספים. הקבוצה פועלת משדה התעופה Liege הממוקם במזרח בלגיה. רשת היעדים אליהם טסים מטוסי הקבוצה כוללת יעדים בצפון אמריקה, אירופה, סין, הונג-קונג, האמיריות במפרץ הפרסי, ישראל ויעדים נוספים. 

טראקנט, מודיעה כי חתמה הסכם לשיתוף פעולה עם ק.א.ל קווי אוויר למטען בישראל מקבוצת צ'אלנג' לפיו:

הצדדים יפעלו במשותף לאינטגרציה והיישום של פלטפורמת טראקנט במערכות של ק.א.ל וזאת במשך תקופה המוערכת על ידי הצדדים ב- 90 יום מתאריך ההסכם. 

קבוצת צ'אלנג' זכאית להשתמש בפלטפורמת טראקנט למשך 30 יום, שתחילתם לאחר השלמת תהליך האינטגרציה, ללא תשלום. לאחר מכן תשלם ק.א.ל לחברה סך של 5 יורו עבור כל תכנון נסיעה באמצעות פלטפורמת טראקנט. תנאי התשלום יקבעו בהסכמה בין הצדדים.

טראקנט תגבה מהקבלנים הרשומים במערכת, בגין כל התאמה חכמה באמצעות פלטפורמת טראקנט, סך של 5% ממחיר המשלוח מכל התאמה כאמור.

לצורך השימוש של קבוצת צ'אלנג' בפלטפורמת טראקנט, החברה העניקה לקבוצה רישיון, לא בלעדי שאינו ניתן להעברה, לשימוש בשלב ראשון באירופה, למשך שישה חודשים, ובשלב שני גם בארה"ב ,למשך 36 חודשים.

ההסכם הינו לתקופה בלתי קצובה וכל צד יהיה רשאי להפסיקו בהודעה לצד השני.

לגרף טראקנט לחצו כאן

9 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 5.18 מיליון בטראקנט
קרנות נאמנות שמחזיקות את טראקנט. לרשימה המלאה
x