גב-ים פותחת את שנת 2022 עם ארבע עסקאות שכירות חדשות

בשטח כולל עילי של כ-50 אלף מ"ר | מה היקף ההכנסות? | 90 קרנות מחזיקות

 

 
אבי יעקובוביץ, צילום: אלדד רפאליאבי יעקובוביץ, צילום: אלדד רפאלי
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
03/01/2022

אבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב-ים: "הביקושים במרכזי ופארקי ההייטק המובילים נמשכים בעוצמה רבה וצפויים להתחזק ולצמוח בשנים הקרובות. השוק חווה ביקושים של חברות טכנולוגיה בינלאומיות להקמת מרכזי פיתוח חדשים והרחבתם של מרכזים קיימים, ביקושים שמשדרים צמיחה מואצת בתחום המשרדים, כחלק מתהליך מובנה הנשען על ההון האנושי האיכותי שמהווה את עמוד השדרה המרכזי של חברות ההייטק. גב-ים ממשיכה להיות חזק מאוד בתוך הביקושים. במקביל, גב-ים הציבה לעצמה כיעד את הרחבת פעילותה בתחום המרכזים הלוגיסטיים ומתחמי תעשיה ומלאכה, בסמיכות לעורקי תנועה ראשיים ולמרכזי הצריכה המרכזיים. ענף זה מהווה מנוע צמיחה נוסף ויציב, עם ביקוש נרחב, ומסומן כאחד המוקדים העתידיים של פעילות החברה. גב-ים ממשיכה בעוצמה רבה במסלול מאוד ברור של פעילות ייזום רחבת היקף ואינטנסיבית, הכוללת 13 פרויקטים, בשטח כולל של כ-660 אלף מ"ר (כ-500 אלף מ"ר חלק החברה), בהשקעה כוללת של כ-4.5 מליארד ש"ח (חלק החברה). 38% מהשטחים העיליים בפרויקטים אלו שווקו. עם השלמת הפרויקטים הללו ואכלוסם, עד סוף שנת 2026, הכנסות החברה יגדלו בהדרגה לכ-950 מליון ש"ח בשנה".

גב-ים חתמה על שלושה הסכמים שונים עם חברות טכנולוגיה מובילות בינלאומיות, בגין שטח כולל של כ-30 אלף מ"ר, חלקם בפרויקט בהקמה וחלקם בנכסים קיימים, אשר יניבו לחברה הכנסות בסך כולל של כ-290 מליון ש"ח (בגין כל תקופת השכירות).

בנוסף, נחתם הסכם עם חברת לוגיסטיקה מובילה, לשכירות המרלו"ג הרביעי בפארק גב-ים מפרץ חיפה, בשטח של כ-20 אלף מ"ר, אשר יניב לחברה הכנסות בסך כולל של כ-50 מליון ש"ח (בגין כל תקופת שכירות). 

לגרף גב ים לחצו כאן

90 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 45.61 מיליון בגב ים
קרנות נאמנות שמחזיקות את גב ים. לרשימה המלאה
x