שיח מדיקל: הכנסות הרבעון הרביעי צפויות לזנק

הכנסות שנת 2021 צפויות לטפס בכ- 80% לכ- 66 מיליון שקל. הכנסות הרבעון הרביעי צפויות לזנק ולהסתכם בכ- 28 מיליון שקל

 

 
יוגב שריד, מנכ״ל שיח מדיקליוגב שריד, מנכ״ל שיח מדיקל
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
17/01/2022

חברת שיח מדיקל, בניהולו של יוגב שריד, מדווחת, כי היא צופה שהכנסות הרבעון הרביעי של שנת 2021 יעמדו על כ- 28 מיליון ש"ח, גידול של כ-  174% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד וגידול של כ- 73% בהשוואה לרבעון השלישי של שנת 2021.

בהתאם, צופה החברה כי הכנסות שנת 2021 יסתכמו בכ- 66 מיליון ש"ח, גידול של כ-80% בהשוואה לשנת 2020.

חברת שיח מדיקל התמקדה השנה ביישום האסטרטגיה לשימור והעצמת הקשר עם הלקוח הישראלי הסופי תוך הגדלת האחיזה בכל שרשרת הערך, בדגש על חולית בתי המרקחת.

החברה הגדילה את כושר הגידול באמצעות חוות לווין, באופן שמאפשר שליטה טובה יותר באיכויות ובכמויות הגידולים. התקשרה עם מפעלים נוספים ומבצעת ייבוא וייצוא של מוצרי פרימיום באופן שמאפשר גמישות והתאמת הייצור לרמת הביקושים הגדלה. השלימה רכישת שליטה בשלושה בתי מרקחת בדרכה לבסס רשת בתי מרקחת, והמשיכה בשיתוף הפעולה עם כל בתי מרקחת בישראל המנפקים קנאביס. שיח הינה החברה הראשונה אשר ביצעה ייצוא מסחרי של קנאביס רפואי ממדינת ישראל ומבצעת ייצוא פעיל לאוסטרליה של תפרחות קנאביס ופועלת לביצוע ייצוא למדינות נוספות. בנוסף, מייצאת מוצרי שמן ומוצרים מתקדמים בתקן EU-GMP.

במקביל נטלה החברה לראשונה מסגרת אשראי בנקאי בהיקף של כ- 10 מיליון שקל, שהעמיד בנק הפועלים וזהו אשראי בנקאי משמעותי ראשון אשר מעמיד בנק זה לחברה קנאביס רפואי ישראלית, ובפרט לחברה בעלת רישיון לגידול קנאביס רפואי בישראל. מסגרת זו תאפשר לחברה גמישות פיננסית תוך גיוון מקורות המימון ותהווה מקור תמיכה נוסף בצמיחה בהיקפי הפעילות העסקית ובפרט בהשקעה בהון חוזר.

לגרף שיח מדיקל לחצו כאן

32 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 6.2 מיליון בשיח מדיקל
קרנות נאמנות שמחזיקות את שיח מדיקל. לרשימה המלאה
x