גילת ו-Intelsat מרחיבות את השותפות האסטרטגית שלהן בשוק התעופה האזרחית

הטכנולוגיה של גילת תאפשר הרחבה של שירות התקשורת במטוסים באסיה | גילת יורדת היום 2.3%

 

 
Image by Nyamdorj from PixabayImage by Nyamdorj from Pixabay
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
24/01/2022

חברת גילת רשתות לוויין (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, הודיעה היום כי החברה מרחיבה את השותפות האסטרטגית שלה בשוק התעופה האזרחית עם Intelsat, מפעילת רשת הלוויינים והתשתית היבשתית הגדולה בעולם הממוקמת במקלין, וירג'יניה.

על מנת להרחיב את שירותי התעופה המסחרית והעסקית באסיה, Intelsat תשתמש במערכת ה-SkyEdge II-c של גילת, אשר בנוסף לאספקת קישוריות במטוסים מתוכננת לספק גם שירותי קישוריות ניידים ונייחים לכלי שייט, ולניידות קרקעית. מערכת ניהול הרשת המובילה של גילת, ה-TotalNMS, מאפשרת קונפיגורציה גמישה, שליטה וניטור של כלל האלמנטים במערכת כולל טרמינלים מרוחקים. SkyEdge II-c היא מערכת עם ניסיון תפעולי מוכח אשר מאפשרת למפעילות שירותי תקשורת למטוסים כמו Intelsat לפשט ולייעל את אספקת השירות ולספק חוויית משתמש מהימנה לנוסעי חברות תעופה. 

"הודות למערכת היחסים ההדוקה שלנו עם גילת, כמו גם היתרונות הטכנולוגיים שהיא מספקת, נהיה מוכנים לאימוץ המוגבר של שירותי ה-IFC בקרב מטיילים בכל רחבי אסיה בתקופה שלאחר הקורונה ((post-COVID", אמר סמנכ"ל התעופה המסחרית של Intelsat, דייב ביז'ור. "אנו מצפים להמשך שיתוף הפעולה בכדי להרחיב את הרשת ב-2022, אשר תוביל לצמיחה משמעותית בהכנסות במגזר ה-IFC".

"אנו מעריכים את השותפות החזקה והמתמשכת שלנו עם Intelsat ומצפים לראות את השיפור בכיסוי הגיאוגרפי של השירות באסיה, אשר יתמוך במאמצים של Intelsat לספק קישוריות אינטרנט בטיסות בינלאומיות", אמר אמיר יפה, סמנכ”ל לקוחות אסטרטגיים ותקשורת בתנועה של גילת. "הרחבת הרשת הזו היא עדות לחוזקה של הטכנולוגיה של גילת עבור IFC. הרשת המורחבת תיתן מענה לביקוש הגובר לקישוריות אינטרנט בשוק התעופה המסחרית והעסקית בקנה מידה עולמי, ועם ההתאוששות הנוכחית של התעופה העולמית, העיתוי לא יכול להיות טוב יותר."

לגרף גילת לחצו כאן

71 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 37.04 מיליון בגילת
קרנות נאמנות שמחזיקות את גילת. לרשימה המלאה
x