ברן - חתימה על הסכמים להקמת מפעלים באסיה

ברן חתמה על שני הסכמים להקמת מפעלים באסיה בהיקף כולל של כ-220 מליון | המניה זינקה מעל 5% - 16 קרנות נאמנות מחזיקות

 

 
איציק פרנק, מנכ״ל ברן איציק פרנק, מנכ״ל ברן
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
01/02/2022

לדברי איציק פרנק, מנכ״ל ברן, ״זכיות אסטרטגיות אלו ממחישות היטב את היכולות המקצועיות שלנו והמוניטין הרב לה זוכה הקבוצה. אני שמח שתוך תקופה קצרה זכינו בכמה חוזים מהותיים גלובליים ואנו מצליחים לממש את האסטרטגיה הגלובלית שלנו לצד הגדלת הפעילות בישראל.

הבחירה בקבוצת ברן היא לא מקרית שכן בתור חברה הנדסה ופורוקטים המובילה בישראל  הוכחנו שוב כי אנחנו חברה השמה דגש על מומחיות, מקצועיות, עמידה בלוחות זמנים וכמובן שירות מקצועי ובראש ובראשונה אנו מחויבים לתוצאות״.

חברת ברן שמחה לבשר על שני הסכמים נוספים שנחתמו על ידי החברה עם צד ג', חברה תעשייתית מהמובילות בישראל, למתן שירותי הקמה של שני מפעלים תעשייתיים במדינה באסיה. התהליכים כוללים בין היתר, תכנון, רישוי, רכש, אספקה, בינוי, הקמה, והרצה של המפעלים. יצוין, כי בין שני ההסכמים אין תלות.

הפרויקט מתוכנן להיות מבוצע על ידי חברת ברן אפקו מקבוצת ברן בשיתוף עם קבלן משנה המתמחה בעבודות בתחום הפרויקט, כאשר ברן אפקו וקבלן המשנה יחלקו באופן שווה באחריות וברווחיות הפרויקט. 

בהתאם להסכמים, היקף הפרויקט בכללותו הינו בסך של כ-220 מיליון ₪. התשלום בגין הפרויקט ישולם בהתאם לתנאים כפי שנקבעו בין הצדדים, כאשר חלק מן התשלום ישולם במטבע המקומי של מדינת היעד בעבור תשלום שישולם לקבלני משנה מקומיים עבור ביצוע עבודות בפרויקט, וחלק מן התשלום ישולם בדולר ארה"ב.

תקופת ביצוע הפרויקט הינה כ- 24 חודשים אשר תחל עם חתימת ההסכם ולאחר השלמת הענקת הערבויות הנדרשות. יתר תנאי העסקה הינם כמקובל בעסקאות מסוג זה. 

לגרף ברן לחצו כאן

16 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 9.22 מיליון בברן
קרנות נאמנות שמחזיקות את ברן. לרשימה המלאה
x