גילת - מזנקת 3.7% על רקע השקת מערכת SkyEdge IV

הדור הבא של מערכות תקשורת לוויין קרקעיות | 71 קרנות מחזיקות במניה 9 קרנות באחזקה של כמעט 2% כל קרן

 

 
Image by TheoLeo from PixabayImage by TheoLeo from Pixabay
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
02/02/2022

SkyEdge IV היא פלטפורמה מודולרית מבוססת תוכנה שתספק יעילות תפעולית מעולה ותאפשר תאימות ה- VSAT הקיימים, באופן שישמר את ההשקעה שביצעו הלקוחות של פלטפורמת ה-SkyEdge II-c.

חברת גילת רשתות לוויין (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, מודיעה על השקת SkyEdge IV, הדור הבא במערכות תקשורת לוויין קרקעיות, המכוונת להשיג עמדה מובילה בשוק המתפתח עבור VHTS המוערך במיליארדי דולרים. SkyEdge IV היא מערכת מודולרית מבוססת תוכנה אשר מספקת יעילות תפעולית מעולה. המערכת תואמת טרמינלים קיימים ובכך משמרת את ההשקעה שבוצעה על ידי הלקוחות בפלטפורמת ה-SkyEdge II-c.  

SkyEdge IV עוצבה בכדי להוביל את עידן ה-Elastix המהפכני בתקשורת לוויינים, בו מערכות לוויינים רב-מסלוליות ולוויינים בתפוקה גבוהה מאוד (VHTS) יספקו מענה לדרישה לקישוריות רציפה עבור אתרים נייחים וניידים בכל מקום, ויתמכו בטכנולוגיות ענן, 5G ו-IoT.

פלטפורמת ה-SkyEdge IV של גילת היא פלטפורמה חלוצה לתמיכה במספר מסלולי לוין ובמגוון אפליקציות בו זמנית. המערכת תוכננה לעבוד בהרמוניה עם לוויינים ברי תכנות ולתמוך ברשתות בארכיטקטורת SDN בענן. הפלטפורמה מצוידת ב-Elastix-TotalNMS - מערכת מרכזית לניהול הרשתות וסנכרון עם הלוויין.

יתר על כן, SkyEdge IV תכלול את ה-Aquarius, משפחת טרמינלי VSATs חדשה המספקת ביצועים ברמה גבוהה של יותר מ-2Gbps לשנייה. פתרון ה-Elastix-Access מאפשר תמיכה סימולטנית בכל היישומים, גם בתנאים הקשים והדינמיים ביותר. בנוסף, SkyEdge IV תואמת טרמינלי SkyEdge II-c קיימים של גילת.

גילת מביאה לשוק את ה-SkyEdge IV, פלטפורמה חדשנית מבוססת תוכנה שהיא ראשונה מסוגה עם טכנולוגיה עמוקה אשר ביכולתה להפוך את ההזדמנויות בשוק ה-VHTS שמוערכות במיליארדי דולרים למציאות" אמר חגי כץ, סמנכ"ל שיווק ומוצר של גילת. "אני שמח לבשר כי כבר קיבלנו מספר הזמנות משמעותיות עבור פלטפורמה מובילה זו."

לגרף גילת לחצו כאן

71 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 37.04 מיליון בגילת
קרנות נאמנות שמחזיקות את גילת. לרשימה המלאה
x