תלפיות פמילי אופיס מגייסת 20 מנהלי פמילי אופיס למרכז מומחים

שנבנה בימים אלה באשדוד

 

 

 
איציק טיטואני וראובן טיטואני, צילום: אנג׳ל הפקותאיציק טיטואני וראובן טיטואני, צילום: אנג׳ל הפקות
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
31/03/2022

תלפיות פמילי אופיס, מגייסת 20 מנהלי פמילי אופיס שכירים למוקד השירות והמכירה של החברה, המשלב עבודה בסביבה עם מערכות טכנולוגיות ו-CRM מהמתקדמות בישראל ושמוקם ממש בימים אלה באשדוד.  בגיוס, החברה פונה לקהל של סטודנטיות וסטודנטים לכלכלה, מנהל עסקים ומשפטים המעוניינים לפתח קריירה של מנהלי פמילי אופיס, מומחה המלווה משפחות להגשמת מטרות ויעדי חיים.

תלפיות היא חברת הפמילי אופיס הגדולה בישראל, הכוללת מעל ל-800 מנהלים ומנהלות פמילי אופיס, הפרוסים על פני 15 סניפים בכל רחבי הארץ. 

השואפים לקריירה בעולם הפיננסי ועם אוריינטציה שירותית, יכולים לשמוע פרטים נוספים ולהגיש מועמדתם לתפקיד, יכולים להשאיר פרטים בלינק או לפנות למוקד החברה בטלפון: 3743*. הייחודיות של המוקד היא שימוש באמצעים טכנולוגיים דיגיטליים שבוחנים את צרכי הלקוחות, בהתאם לנתונים קיימים ונתונים שנמסרים לנציגים. המוקד הוקם כדי לסייע לפונים למקסם את התועלת הכלכלית שלהם, בהתאם לצורך אמיתי. נציגי מוקדי תלפיות מתאימים מוצרים פיננסים או ביטוחיים שונים לאחר בירור צרכים כולל ומקיף עבור יחידים, זוגות ומשפחות.

המומחים המתקבלים למוקד יזכו לקרש קפיצה משמעותי לקריירה בעולם הביטוח והפיננסים להשתלבות באחת מחברות הפמילי אופיס המובילות בישראל, ולעבודה מתגמלת בתחום, כשלמצטיינים יוצע סטאג' פנסיוני יוקרתי, הכולל הדרכה מקצועית וצמודה ע"י המומחים של תלפיות פמילי אופיס.

תלפיות פמילי אופיס מעניקה קשת רחבה של שירותים פיננסים לכל צרכי המשפחה. החברה יצרה בפעם הראשונה בישראל, בית פיננסי המסתכל על מכלול השיקולים והצרכים המשפחתיים, במטרה למקסם את התועלת המשפחתית. בין השירותים שמעניקה תלפיות: ביטוחים, פיננסים, ייעוץ משכנתאות, תכנון פרישה, החזרי מס, צוואות וייפוי כוח מתמשך. כל השירותים מוענקים מתוך מחשבה שתאפשר לפרטים לעמוד ביעדים ובמטרות שהציבו לעצמם.

המוקד של תלפיות מאפשר גם ייעוץ ראשוני ליחידים, זוגות ומשפחות בכל הנושאים הכלכליים שעומדים לפתחם. הנציגים, סטודנטים לכלכלה או בוגרי תואר ראשון בכלכלה, מעניקים ערך רב ופתרונות שונים לפונים ומסייעים רבות למנהלי הפמילי אופיס של תלפיות לספק שירותים חיוניים בעולמות הפיננסים, ביטוחים, ייעוץ משכנתאות, החזרי מס, צוואות, הלוואות. 

סיון חמו, חטיבת השירות בתלפיות פמילי אופיס: "תלפיות נמצאת בשלבי צמיחה משמעותיים, כשבפעם הראשונה בישראל אנחנו מקימים מוקד פיננסי שיכול לתת מענה ללקוחות תלפיות וגם ללקוחות ולמתעניינים בסוגיות כלכליות שונות ומגוונות. היתרון של המוקד שלנו, על פני נותני שירותים פיננסים הוא החשיבה המקיפה מאוד של כל הצרכים יחד. אם נציג מבין שיש למתעניין פוטנציאל לקבל החזר מס, הוא יציע לו להגיש את המסמכים הנדרשים על מנת לבחון את הזכאות הזו. המטרה של המוקד היא למקסם את הערך הכלכלי לכל משפחה, כאג'נדה של תלפיות פמילי אופיס".

בתמונה מימין לשמאל: איציק טיטואני משנה למנכ״ל תלפיות וראובן טיטואני מנכ״ל תלפיות.

x