אמת מיחשוב רוכשת 70% מחברת איידאומובייל

העוסקת בפתרונות בתחום הטרנספורמציה הדיגיטלית ואפליקציות מותאמות לסביבת הענן לארגונים גדולים

 

 

 
יואב ויינברג, צילום: ניב קנטוריואב ויינברג, צילום: ניב קנטור
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
17/05/2022

אמת מיחשוב מודיעה כי חברת הבת יוניטסק רכשה 70% מחברת איידאומובייל, חברה פרטית אשר עוסקת בתכנון ויישום של פתרונות בתחום הטרנספורמציה הדיגיטלית ואפליקציות מותאמות לסביבת הענן לארגונים גדולים. 

המוכרים, אשר מחזיקים במניות איידאומובייל, ימשיכו להיות מחזיקי מיעוט בה גם לאחר השלמת הרכישה. המוכרים העניקו אופציית Call וקיבלו אופציית Put לרכישה ומכירה (בהתאמה) של יתרת מניותיהם באיידאומובייל למימוש בתקופה של עד 6 שנים ממועד ההשלמה. במועד ההשלמה נכנסו לתוקף הסכמי שירותים לצורך המשך קבלת שירותי ניהול של המוכרים באיידאומובייל כמנהלי הפעילות הרלוונטית.  

מחזור ההכנסות המאוחד של איידאומובייל עמד בשנת 2021 על סך של כ- 31.2 מיליון ש"ח והרווח לפני מס עמד על כ- 2.7 מיליון ש"ח. 

יואב ויינברג, מנכ"ל אמת מיחשוב, מסר: "רכישת איידאומובייל מהווה חלק ממימוש היעדים והאסטרטגיה העסקית שלנו ותהווה נדבך נוסף בפעילות החברה בתחומי התוכנה. החיבור ליוניטסק מאפשר לנו להרחיב את סל הפתרונות המוצעים ללקוחותינו ולהגדיל את פעילויות הענן והתוכנה, תחום בעל פוטנציאל צמיחה גבוה אשר צפוי לתפוס נפח משמעותי בהיקפי הפעילות ולהוביל לשיפור הרווחיות של החברה. בכוונתנו לפעול להמשך צמיחתה של יוניטסק ובמקביל לשמור על עצמאותה תוך הרחבת הפתרונות שהיא מציעה ללקוחותיה ומיצוי הסינרגיה עם פעילות תשתיות המחשוב, אבטחת המידע, תקשורת נתונים וענן." 

דן ליכטנפלד, מנכ"ל משותף באיידאומובייל, מסר: "אנחנו שמחים להצטרף לקבוצת יוניטסק ואמת מחשוב. החיבור יאפשר לנו להעמיק את הצעות הערך ללקוחותינו ולסייע להם להגביר את הקצב של הטרנספורמציה הדיגיטלית והמעבר לענן. אנו חשים שותפות אמיתית עם המנהלים של החברה שתוביל לצמיחה משמעותית מול לקוחות קיימים וחדשים כאחד."

לגרף אמת לחצו כאן

60 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 54.07 מיליון באמת
קרנות נאמנות שמחזיקות את אמת. לרשימה המלאה
x