גילת ו-Intelsat חותמות על הסכמים בהיקף של מיליוני דולרים

להרחבת השותפות האסטרטגית ביניהן בתחום ה-IFC בצפון ודרום אמריקה

 

 

 
גילת אנטנה, קרדיט: חברת גילתגילת אנטנה, קרדיט: חברת גילת
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
21/12/2022

חברת גילת רשתות לוויין (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לוויינית, פתרונות ושירותים לרשת לוויינית, הודיעה היום כי חתמה עם Intelsat על חוזים בהיקף של מיליוני דולרים להרחבת השותפות האסטרטגית שלהן ולהגדלת השימוש בקישוריות בטיסה (IFC) באמריקה.

הרשת של גילת הפרושה בארה"ב ובברזיל תורחב ותתמוך בתפוקות רשת גבוהות יותר, וזאת בכדי לספק מענה לדרישות רוחב הפס הגוברות של רשת ה-IFC (In Flight Connectivity) של Intelsat בחצי הכדור המערבי. הפתרון של גילת כבר נמצא בשימוש ברחבי העולם ומאפשר לספקיות שירותים בתעופה כמו Intelsat לייעל את אספקת השירות בתחום ה-IFC.

"בכדי לתמוך בקישוריות IFC ברמות גבוהות יותר הנדרשות מצד הנוסעים, Intelsat מרחיבה את הרשת שלה ואת שירותי התעופה המסחריים שהיא מציעה ביבשת אמריקה," אמר דייב ביז'ור, סמנכ"ל התעופה המסחרית של Intelsat.

"ההתאוששות בתחום הקישוריות בטיסות שלאחר מגפת וירוס הקורונה ממשיכה עם הרחבת הרשת של Intelsat, פתרון ה-IFC שלנו מסייע לספק גישה טובה יותר לקישוריות טיסה באיכות גבוהה יותר למספר הולך וגובר של נוסעים," אמר אמיר יפה, סמנכ"ל לקוחות אסטרטגיים ותקשורת ניידת של גילת. בעבודה משותפת, גילת ו-Intelsat מספקות מענה לביקוש הגובר לשירותי קישוריות בטיסה ברחבי העולם."

לגרף גילת לחצו כאן

72 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 37.53 מיליון בגילת
קרנות נאמנות שמחזיקות את גילת. לרשימה המלאה
x