TLV Capital מקימה את חברת ״TelAviv TesSet״

חברת ההולדינגס TLV Capital של איש העסקים אורי שמואלי מודיעה על כניסה לתחום ההייטק באמצעות כניסה כשותפה לחברת פיתוח תוכנה האירופאית TeSet Dev

 

 

 
אורי שמואלי, צילום: עמי ארליךאורי שמואלי, צילום: עמי ארליך
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
11/01/2023

TLV Capital מגוונת את פורטפוליו החברות המוחזקות על ידה והיא נכנסה כשותפה לחברת פיתוח התוכנה TeSet Dev הפועלת מאירופה. החברה המעסיקה כ – 150 עובדים מתמחה במתן מגוון רחב של שירותים ופתרונות בתחום פיתוח תוכנה, ניהול ידע Blockchain ,טכנולוגיה ותפעול, המשלב ניסיון וכישורים מיוחדים בתחום הפיננסי.

TeSet מעניקה כיום שירותים לבנקים, חברות ביטוח ובתי השקעות בתוכם אחד ממבטחי המשנה הגדולים בעולם וכן, חברת ההחזקות הפיננסית הגדולה ביותר בשוויץ.

בנוסף החברה הודיעה על פתיחת סניף בישראל תחת המותג " Tel Aviv TeSet" וזאת כחלק מתהליך ההתרחבות של החברה לשוק הישראלי ולשווקים נוספים באזור.

כניסתה של TeSet לשווקים שונים בעולם מתאפשרת אודות ליכולת והמומחיות שהחברה פיתחה במגזר הפיננסי הן באשר לניסיון הרב של צוותי הפיתוח שרובם ככולם מגיעים מהמגזר הפיננסי והן באמצעות מחלקת ציות ורגולציה פנימית שמאפשרת לחברה לבצע התאמות ולעמוד בדרישות הרגולציה הפיננסית של כל מדינה בה TeSetמעניקה שירותים.

אורי שמואלי: "המגזר הפיננסי מגביר כל העת את קצב הדרישה שלו לשיפור ולפיתוחים טכנולוגיים חדשים. וזאת בקורלציה גם לדרישה מצד לקוחות וגם מצד הרגולציה. TeSet הינה חברת תוכנה עם מוניטין רב והתמחות במגזר הפיננסי ואני שמח, שנוכל להעניק שירותים חדשים ומתקדמים ללקוחות גם בישראל וגם במדינות אחרות".

x