גולדפרב זליגמן וגרוס מתמזגים למשרד עו"ד הגדול בישראל

 

 

 
מיזוג גולדפרב גרוס זליגמן, קרדיט: דדי אליאסמיזוג גולדפרב גרוס זליגמן, קרדיט: דדי אליאס
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
19/01/2023

גולדפרב זליגמן, ממשרדי עורכי הדין הגדולים והוותיקים בישראל עם למעלה מ-300 עורכי דין, ובהם כ-130 שותפים, ומשרד גרוס, ממשרדי עורכי הדין הגדולים והמובילים בישראל, המונה כ- 220 עורכי דין ובהם כ-100 שותפים, סיכמו היום על מיזוג שני המשרדים ויהפכו למשרד עורכי הדין הגדול בישראל: "גולדפרב גרוס זליגמן".

המשרד המאוחד ממקם את עצמו גבוה בראש רשימת משרדי עורכי הדין בישראל, עם עוצמה ברורה בתחומי הליבה המסחריים: ההייטק והון סיכון, תאגידים ושוק הון, מיזוגים ורכישות, נדל"ן, תכנון ובניה, ליטיגציה ומיסים. כמו כן, בעקבות המיזוג, מחלקות הבנקאות והמימון, דיני עבודה, שלטון מקומי ומכרזים, קניין רוחני, אנרגיה ותשתיות, דיני תחרות ואיכות סביבה של המשרד הממוזג תהיינה מהגדולות והמשפיעות בישראל. 

את פירמת העל המאוחדת ינהלו השותפים המנהלים: עו"ד לוי אמיתי, עו"ד טל עצמון ועו"ד איה יופה, יחד עם יושבי הראש של הפירמה וסגניהם: עו"ד יודי לוי, עו"ד עמיר צפריר, עו"ד צבי בר-נתן, עו"ד דוד חודק, עו"ד אסתר קורן ועו"ד ד"ר איל שנהב.

מיזוגים בין משרדי עורכי דין היו מאז ומעולם אפיק צמיחה משמעותי, ובשנים האחרונות ישנה נטייה גוברת והולכת לחיבורים מעין אלה. עם זאת, מיזוג בסדר גודל כזה, טרם נראה בשוק המקומי.

ממשרד גולדפרב זליגמן נמסר: אנו שמחים ונרגשים לצאת לדרך חדשה ולשלב ידיים עם הצוות המשפטי במשרד גרוס. כיועצים משפטיים, המלווים חברות מובילות בשוק הישראלי והבינלאומי, הרצון להעניק ללקוחותינו את סל השירותים הטוב, המקצועי והמקיף ביותר, עומד תמיד לנגד עיננו. המיזוג הינו הזדמנות נהדרת לסינרגיה איכותית והרחבת השירות המקצועי ללקוחותינו בתחומי המשפט השונים ואנחנו נרגשים מאד מהדרך המשותפת שלפנינו."

ממשרד גרוס נמסר: "אנו שמחים וגאים על ההזדמנות לאחד כוחות עם גולדפרב זליגמן. אנו רואים במיזוג צעד אסטרטגי נוסף אשר יחזק את יכולות המשרד להמשיך ולהעניק ללקוחותיו, בארץ ובחו"ל, את השירות המקצועי והאיכותי ביותר. עוד מראשית שלבי המשא ומתן בין המשרדים, היה ברור לראשי הפירמות שהחיבור בין המשרדים הינו טבעי וטומן בחובו פוטנציאל אדיר לצמיחה משותפת. הדמיון בין המשרדים, מבחינת תחומי הפעילות, הסטנדרטים של מצוינות מקצועית וגם ה- DNA הארגוני- סייעו רבות לקידום מהיר ויעיל של המיזוג". 

x