mygov מדריך התחברות ראשונית להזדהות לאומית לעסקים

מדריך לכניסה ראשונית לאזור אישי עסקי : שירות שניתן באמצעות מערך הדיגיטל הלאומי, באופן רוחבי לכלל משרדי הממשלה ולחברות בע"מ, והוא אינו מהווה חלק ממערכת אל תתקשר אלי. עם זאת מדובר בשלב הכרחי לצורך זיהוי חברה בע"מ טרם ביצוע פעולות במערכת אל תתקשר אלי.

 

 
Image by rawpixel.com on FreepikImage by rawpixel.com on Freepik
 

הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
14/02/2023

הערה: מדריך זה נועד לסייע בהתחברות ראשונית להזדהות לאומית לעסקים, זהו שירות שניתן באמצעות מערך הדיגיטל הלאומי, באופן רוחבי לכלל משרדי הממשלה ולחברות בע"מ, והוא אינו מהווה חלק ממערכת אל תתקשר אלי. עם זאת מדובר בשלב הכרחי לצורך זיהוי חברה בע"מ טרם ביצוע פעולות במערכת אל תתקשר אלי.

במידה והנכם מתקשים בהזדהות ומתן ההרשאות ניתן לפנות למוקד הממשלתי בטלפון 1299.

שלב ראשון - הרשמת דירקטור החברה לאזור האישי הממשלתי

האזור האישי הממשלתי לאזרח מאפשר לבעלי חברות גישה לאזור האישי לעסקים. גישה ראשונית לאזור האישי של חברה יכולה להתבצע על ידי דירקטור החברה בלבד.

שלבי הרשמה לדירקטור:

1. יש להכנס לקישור: אזור אישי ממשלתי.

2. אם הדירקטור עדיין לא נרשם לאזור האישי הממשלתי, וזו הפעם הראשונה שבה הוא נרשם באופן אישי, יש לבצע הרשמה על פי ההוראות המופיעות באתר האזור האישי.


שלב שני - כניסה לאזור העסקי הממשלתי

לכל דירקטור באזור האישי הממשלתי מופיעות הפעולות שאותן הוא יכול לבצע כאזרח, וכן אפשרות להיכנס לאזור האישי של החברה שלו, שבו הוא יכול לבצע פעולות עבור החברה.

מעבר לאזור עסקי בממשל זמין:

1. באזור האישי הממשלתי של דירקטור החברה, יש לאשר את קבלת ההודעה בדבר שיוך החברה לחשבונו. 

2. לאחר בחירת החברה מתוך הרשימה, יועבר הדירקטור לאזור העסקי הממשלתי.


שלב שלישי - מתן הרשאות לבעלי תפקידים בחברה:

דירקטור החברה רשאי לתת הרשאות לבעלי תפקידים נוספים בחברה. בעלי תפקידים אלה יוכלו גם הם לגשת לאזור האישי העסקי, להתחבר לאזור של החברה ולבצע פעולות עבורה.

מתן הרשאות לבעלי תפקידים בחברה:

1. יש ללחוץ על כפתור ׳ניהול הרשאות׳.


2. בעמוד 'ניהול הרשאות' ניתן לראות את ההרשאות הקיימות, להוסיף מורשים חדשים לבטל מורשים קיימים.


3. יש למלא את פרטי העובדים, שלהם מעוניין הדירקטור לתת הרשאה לביצוע פעולות באזור העסקי של החברה. ולאחר מכן לבחור את ההרשאה המתאימה לשירות "אל תתקשר אלי" וללחוץ על כפתור "לשלב הבא".


בשלב הבא יקבל העובד מסרון עם קישור להתחברות לאזור האישי שלו באמצעות ההזדהות הלאומית. על העובד לבצע כניסה לאזור האישי שלו ולאשר את בקשת ההרשאה מהדירקטור.


יש לשים לב! על הדירקטור האחריות לתת הרשאה לבעלי התפקידים הרלוונטים בלבד.

ההרשאה תקפה לשנה בלבד. לאחר שנה, יש לתת הרשאות מחדש. במידה ויש צורך להסיר הרשאה לפני שעברה שנה – באחריות הדירקטור לדאוג לכך.

x