יוזרוואיי - במהלך רבעון הראשון הציגה החברה נתוני שיא בתוצאות ה-ARR

המהווה גידול בשיעור של כ- 17% ב – ARR לעומת הרבעון הקודם. זאת מבלי להתחשב בתוצאות ה-ARR של חברת הבת WeCo Solutions Ltd. (אשר בשקלול עם תוצאות ה- ARR שלה, הקבוצה חוצה את רף ה-10 מיליון דולר ARR)

 

 

 
אלון מסון, מנכ״ל החברה, קרדיט: יח״צאלון מסון, מנכ״ל החברה, קרדיט: יח״צ
 

אלון מסון, מייסד ומנכ״ל UserWay
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
05/04/2023

לבעלי מניות, עמיתים ושותפי לדרך,

אני מתכבד לשתף אותכם בהישגי החברה בחודשים האחרונים והרבעון הראשון לשנת 2023 שמציגים נתוני שיא בתוצאות ה-ARR לתום הרבעון הראשון לשנת 2023, וכן סקירה לסיכום שנת 2022.

בחודשים האחרונים, לאחר שפעלנו נמרצות, אני שמח לעדכן אתכם היום כי עמדנו ביעדים שהצבנו והשגנו מטרות פורצות דרך עבורינו בפרט ועבור המודעות לתחום הנגישות בכלל, במסגרתן, בין היתר, במהלך הרבעון הראשון לשנת 2023 הוזמן מר ליונל וולברגר, המכהן כסמנכ"ל רגולציה ותפעול בחברה, לנאום על במת האו"ם בקשר עם שימוש בכלי בינה מלאכותית בתהליכי נגישות. בהמשך אעניק סקירה אודות לקוחות Tier 1 אשר הצטרפו אלינו במהלך שנת 2022 ועל כלל המהלכים אשר ביצענו על מנת להמשיך ולצמוח.

בשנת 2022, פעלנו לחיזוק המותג ולהרחבת מאגר הלקוחות שלנו. כמו כן, השקנו פיצ׳רים ועדכונים מהותיים לשיפור חווית המשתמש ובעקבות כך חווינו צמיחה בבסיס המשתמשים והלקוחות של UserWay.

העבודה והמאמצים המתמשכים של יוזרוואי והצוות המסור הניבו פרי, ובעקבותיהם חווינו עלייה בביקושים ובחוזים הבאים לידי ביטוי בתוצאות שיא ב-  ARR(הכנסה מתחדשת דולרית שנתית) שצמח ברבעון הרביעי בכ- 12%  לעומת תום הרבעון שקדם לו, והסתכם לסך של כ- 8.4 מיליון דולר (נכון ל-31 לדצמבר 2022). כזכור, ברבעון השלישי של שנת 2022 הסתכם ה-  ARRבכ- 7.5 מיליון דולר. במהלך רבעון הראשון של שנת 2023, הציגה החברה נתוני שיא בתוצאות ה- ARR של כ- 9.8 מליון דולר, המהווה גידול בשיעור של כ- 17% ב – ARR  לעומת הרבעון הקודם. זאת מבלי להתחשב בתוצאות ה-ARR של חברת הבת WeCo Solutions Ltd. (אשר בשקלול עם תוצאות ה- ARR שלה, הקבוצה חוצה את רף ה-10 מיליון דולר ARR).

במהלך שנת 2022, החברה צמחה בשיעור של כ- 110% במכירות (באיחוד WeCo) וכ- 67%ARR  לעומת שנת 2021. אחד מיעדי החברה לשנת 2023 הוא להמשיך ולקיים את מגמת הצמיחה גם בשנת 2023, תוך שמירה על כלל המצוינות של חברות SAAS (The Rule of 40[1]), שמתייחס לצמיחה נטו של 40% (נטו קרי: צמיחה מינוס שריפת מזומנים)[2]. הצמיחה והנתונים הטובים שאנחנו מציגים היום הם תוצאה של ניהול ממוקד, התייעלות תפעולית, פיתוח ושיפור בלתי פוסק, תכנון אסטרטגי ועסקי, תוך מימוש הזדמנויות וזיהוי כוחות שוק.

על מנת לעמוד ביעדי הצמיחה, פעלנו לחיזוק השדרה הניהולית והרחבנו את הצוות. בחודש אוגוסט 2022, אורי שכטרמן התמנה לסמנכ״ל המכירות ובחודש דצמבר 2022 התמנה מנהל לשיתופי פעולה אסטרטגיים. הצטרפותם וניסיונם מסייעים לנו לעמוד באתגרים דינאמיים ויחד אנו פועלים להרחבת תפוצת המותג בקרב חברות נוספות ברחבי העולם.

בימים אלו, נגישות דיגיטלית אינה בגדר המלצה בלבד, היא חובה רגולטורית של ממש. מדינות כדוגמת ארצות הברית, ישראל ומדינות באירופה מסדירות על פי חוק את חובת ההנגשה לאתרים, מסמכים ותוכן דיגיטלי.

כיום, ניתן למצוא את הפיתרון של UserWay בפלטפורמות המובילות לבניית אתרי אינטרנט לרבות WIX Duda,, Shopify, Café 24 ו- WordPress ולהטמיעו בעזרת לחיצת כפתור פשוטה.

אנחנו פועלים במרץ להתאמת אתרי ארגונים ובעלי נכסי אינטרנט לדרישות הרגולטוריות וחוקי הנגישות וכן לאנשים בעלי מוגבלויות ומשתמשי קצה, הן ברמת המוצר, הן ברמה הטכנולוגית בעזרת אוטומציות מתקדמות הממזערות עלויות הנגשה והן בהעלאת המודעות והשיח הכללי בנושא נגישות, גיוון, שיוויון והכלה.

במהלך שנת 2022, דיווחנו על רכישת חברת WeCo, חברה ישראלית שהטכנולוגיה שפיתחה מאפשרת הנגשת מסמכים לרבות מסמכי Word  ו- PDF- בקלות, במהירות וללא ידע בתקני נגישות. התוכנה מכסה טווח הנחיות רחב ליצירת מסמכים נגישים ואשר עומדים בדרישות רגולטוריות לנגישות ושוויון זכויות, ושיאפשרו גישה למגוון רחב יותר של אנשים בעלי מוגבלויות, כולל עיוורון, מוגבלות ראייה, ועוד. הרכישה מיצבה את UserWay כמובילה במתן פתרונות נגישות דיגיטלים, וכ-״one stop shop״ המאפשרת ללקוחותיה ליהנות ממגוון הפתרונות במקום אחד ובקלות. 

במהלך שנת 2022, הצטרפו לפורטפוליו של UserWay חברותTier 1 , שנוספו לחברות רבות שחידשו חוזים קיימים לתקופות ארוכות, בחירתן להמשיך לצרוך את השירות והצטרפותן של החברות המובילות היא הראי להצלחתנו.

בין הגופים שהצטרפו בשנת 2022 למאגר הלקוחות שלנו, ניתן למנות את חברת הביוטכנולוגיה הציבורית GSK (LON:GSK), שהנגישה בעזרת טכנולוגיות יוזרוואי את אתרי המוצרים שתחת פיתוחה לרבות אדוויל, וולטרן ועוד; הבנק Bank of New York Mellon, אשר סגר הסכם נגישות מול החברה בשנת 2022 ועוד רבים.

בישראל, חובת הנגישות הורחבה וכעת כל חברה ציבורית שאינה מנגישה את מסמכיה או חברה פרטית אשר מעניקה שירות לציבור, חשופה פוטנציאלית לתביעות. באירופה, החל מ-2025, תהא חובת ההנגשה להיות בגדר חובה. הרגולציה בארה״ב בתחום הנגישות  קיימת ומדי חודש סף התביעות הולך ועולה. מלבד הכורח החוקי, יש בשאיפה לשוויון דיגיטלי פן חברתי שמביא לשינוי בסנטימנט. עקב כך, יותר ויותר חברות בינלאומיות מכירות בצורך הקיים בקרב למעלה ממיליארד אנשים ברחבי העולם החיים עם מוגבלויות, ותרות אחר פתרון קל ונוח ליישום.

זו ללא ספק השעה הנכונה לחברות אימפקט ולחברות שמבינות את החשיבות שבאינטרנט נגיש ופתוח לכל משתמש. הטכנולוגיות המתקדמות שפיתחנו ושאנו ממשיכים לשכלל מאפשרות גישה שווה לכולם, ידידותיות למשתמשים ומבטיחות שאירגונים ישיגו תאימות לרגולציה בישראל ועמידה בתקנות ה-WCAG ו-ADA, תוך מאבק ישיר בפער הדיגיטלי הקיים היום בשוק.

בחירתם של הגופים המובילים בפתרונות המתקדמים של UserWay מעידה על האמון הרב שרוכשים הגופים הללו במוצר שלנו וכן מצביעה על המודעות הגוברת והשינוי התפיסתי שחל בקרב משתמשי הרשת וספקי המידע לקראת נגישות דיגיטלית לכולם. 

ל-UserWay צוות מוכשר ומסור שמפתח מוצרים מתקדמים ופורצי דרך.  אני סמוך ובטוח שיחד נמשיך להיות חברה מובילה בתעשיית הנגישות ונשתית את השינוי התפסיתי בדרך להגשמת החזון שלנו – להפוך את האינטרנט לנגיש לכולם.

לסיכום, ברצוני להודות לשותפיי לדרך. אני מעריך מאוד את האמון שאתם נותנים בי ובצוות של חברת UserWay ואני מצפה לשתף אתכם בחדשות מרגשות נוספות ולהתקדמות בעתיד הקרוב.

x