מיכל גור כגן ואדוה שלנגר מאירי מונו למנהלות בכירות במגדל ביטוח ופיננסים

רונן אגסי, מנכ"ל מגדל ביטוח, ממשיך במלאכת הרכבת השדרה הניהולית שתוביל את החברה בשנים הבאות, עם שני מינויים פנימיים לתפקידים בכירים בחברה: מיכל גור כגן מונתה למנהלת חטיבת חיסכון ארוך טווח ובריאות; אדוה שלנגר מאירי מונתה למנהלת חטיבת ביטוח כללי

 

 

 
מיכל גור כגן ואדוה שלנגר מאירי, צילומים: גל חרמונימיכל גור כגן ואדוה שלנגר מאירי, צילומים: גל חרמוני
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
28/05/2023

דירקטוריון מגדל ביטוח ופיננסים אישר שני מינויים בכירים בהנהלת החברה, מתוך החברה: מיכל גור כגן, מנהלת הסיכונים הראשית של קבוצת מגדל, מונתה למנהלת חטיבת חיסכון ארוך טווח ובריאות ואדוה שלנגר מאירי, סמנכ"לית ומנהלת תחום עסקים בחטיבה לביטוח כללי תעמוד כעת בראש החטיבה. 

מיכל גור כגן (47, נשואה +3) משמשת כמנהלת הסיכונים הראשית בקבוצת מגדל קרוב לשבע שנים ואחראית על ניהול הסיכונים הכולל של הגופים המוסדיים בקבוצה, לרבות סיכוני חברת הביטוח, החברות המנהלות והעמיתים וכן בחברת האחזקות. קודם לכן שימשה כ Senior Director , מנהלת תחום מוסדות פיננסים (בנקים וביטוח), בישראל וכן במרכז ומזרח אירופה בחברת S&P , בה עבדה למעלה מעשור, ולפני כן כחתמת אשראי עסקי בכלל ביטוח אשראי. 
גור כגן בוגרת תואר ראשון (BA) בהצטיינות יתרה בכלכלה וניהול עם התמחות במימון ומערכות מידע, ותואר שני (MBA) בהצטיינות במנהל עסקים, מאוניברסיטת ת"א. 

אדוה שלנגר מאירי (43, נשואה+3) משמשת מזה כשלוש שנים כסמנכ"לית ומנהלת תחום עסקים בחטיבה לביטוח כללי. במסגרת התפקיד, לשלנגר מאירי אחריות כוללת לכלל מחלקות העסקים בהיקף תפוקה של כמיליארד ש"ח. לפני כן, שימשה כסמנכ"לית ומנהלת מחוז מרכז באיילון חברה לביטוח וכסמנכ"לית מנהלת תחום אלמנטר מרכז ביטוח כללי בכלל חברה לביטוח. 

לשלנגר מאירי תואר ראשון במדעי המדינה, מדיניות חינוך ומינהל מאוניברסיטת ת"א ותואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן. 

רונן אגסי, מנכ"ל מגדל ביטוח ופיננסים, מסר: "אנו ממשיכים בביצוע שורה של מהלכים לריענון, חיזוק והעמקת התשתית הניהולית שתוביל את החברה בשנים הקרובות. אני גאה בעתודה הניהולית החזקה של החברה. זהו הקידום השלישי מתוך החברה בתקופה האחרונה. מול עינינו עומד הצורך לחדש, לבנות ולהוציא לפועל תהליכים ופרויקטים חשובים וכן לבנות וליישם תכנית אסטרטגית חדשה אשר תביא את מגדל להובלה מחודשת של ענף הביטוח והפיננסים. זאת, לצד מיקוד והיערכות לאתגרים העומדים בפנינו ומתוך מטרה לייצר עבור החברה רווחיות, יעילות וערך בעסקים. מיכל ואדוה לוקחות על עצמן שני תפקידים בתחומים הנמנים על פעילויות הליבה של החברה, לאחר שביצעו בהצלחה רבה תפקידים קודמים. אין לי ספק כי הניסיון העשיר של שתיהן והאיכויות יוצאות הדופן שהן מביאות לתפקידים יאפשרו לנו לבצע את המשימות העומדות על הפרק על הצד הטוב ביותר". 

x