עדי צפדיה,מנכ"ל גילת: "הגידול בהכנסות רוחבי - ראיה להתעניינות הגבוהה בפתרונות של גילת ובתקשורת לוויינית באופן כללי"

החברה מדווחת על גידול בהכנסות של 22% לעומת הרבעון המקביל אשתקד | המניה עולה ב 6.46%

 

 

 
עדי צפדיה, קרדיט: גילתעדי צפדיה, קרדיט: גילת
 

נטלי גרין
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
08/08/2023

גילת רשתות לוויין בע"מ (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, דיווחה היום על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני אשר הסתיים ב-30 ביוני 2023.

דגשים עיקריים לתוצאות הרבעון השני של 2023

הכנסות בסך של 67.6 מיליון דולר, גידול של 22% בהשוואה להכנסות בסך של 55.5 מיליון דולר ברבעון השני של שנת 2022;

הרווח התפעולי על בסיס GAAP הסתכם ב-5.4 מיליון דולר, בהשוואה לרווח תפעולי על בסיס GAAP של 1.5 מיליון דולר ברבעון השני של שנת 2022;

הרווח התפעולי על בסיס Non-GAAP הסתכם ב-6.1 מיליון דולר, בהשוואה לרווח תפעולי על בסיס Non-GAAP של 2.4 מיליון דולר ברבעון השני של שנת 2022;

הרווח הנקי על בסיס GAAP הסתכם ב-4.3 מיליון דולר, או 8 סנט למניה בדילול מלא, בהשוואה לרווח נקי על בסיס GAAP בסך של 0.5 מיליון דולר, או 1 סנט למניה בדילול מלא, ברבעון השני של שנת 2022;

הרווח הנקי על בסיס Non-GAAP הסתכם ב-4.9 מיליון דולר, או 9 סנט למניה בדילול מלא, בהשוואה לרווח נקי בסך של 1.4 מיליון דולר, או 3 סנט למניה בדילול מלא, ברבעון השני של שנת 2022;

ה-EBITDA המתואם הסתכם ב-9.2 מיליון דולר, גידול של 74% בהשוואה ל-5.3 מיליון דולר ברבעון השני של שנת 2022.

תחזית צופה פני עתיד

החברה מעלה את תחזית ההכנסות שלה לשנת 2023, להכנסות בטווח של בין 265 ל-285 מיליון דולר, המשקף צמיחה שנתית של 15% ביחס לנקודת האמצע, כמו כן, החברה מעלה את תחזית הרווח תפעולי על בסיס GAAP לטווח של בין 18 ל-22 מיליון דולר, המשקף צמיחה שנתית של 101% ביחס לנקודת האמצע, וכן החברה מעלה את תחזית ה-EBITDA המתואם לטווח של בין 33 ל-37 מיליון דולר, המשקף צמיחה שנתית של 39% ביחס לנקודת האמצע.

עדי צפדיה, מנכ"ל גילת
, אמר: "אנחנו מאוד מרוצים מהתוצאות החזקות של הרבעון השני, המשקפות צמיחה איתנה בהכנסות, שעלו ב-22% ביחס לרבעון המקביל אשתקד, וצמיחה משמעותית עוד יותר ב-EBITDA המתואם, שגדל ב-74% ביחס לאשתקד, זאת כתוצאה משיפור תפעולי במודל העסקי שלנו. הגידול בהכנסות היה רוחבי ובא לידי ביטוי ברוב מגזרי העסקים שלנו, ראיה להתעניינות הגבוהה בשוק הפתרונות של גילת וכן להתעניינות הגוברת בתקשורת לוויינית באופן כללי.

אנו חווים גידול משמעותי במגזר הקישוריות בטיסות (IFC) שלנו, עם ביקוש גובר לאנטנות המתכוונות בצורה אלקטרונית (ESA) ומגברים (SSPA) עם לקוחות קיימים וחדשים.

חתמנו על הסכם משמעותי וקיבלנו הזמנות ראשונות מ-Satcom Direct, לפיתוח ואספקה של אנטנות ESA שיפעלו על גבי קונסטלציית הלוויינים של OneWeb הפועלת במסלול לווייני נמוך (LEO). פרויקט ה-ESA הזה מהווה נקודת מפנה חשובה ומנוע צמיחה עתידי חשוב בזמן בו אנו מגדילים את הנוכחות שלנו באמצעות כניסה לשווקים חדשים ובהן קישוריות בטיסות למגזר העסקי, וכן קישוריות בטיסות למגזר הממשלתי והביטחוני.

אנו מתקדמים בהשגת האישורים הרגולטוריים הנדרשים לרכישת DataPath עליה דיווחנו במהלך הרבעון הראשון. אנו מצפים להשלים את העסקה במהלך הרבעון הרביעי של 2023, בכפוף לקבלת האישורים הנ"ל.

מר צפדיה סיכם, "מעבר לדיווח על תוצאות חזקות ברבעון, קיבלנו הזמנות משמעותיות וחתמנו על מספר עסקאות אסטרטגיות ברבעון. כל אלו הובילו אותנו להעלאת התחזית שלנו לשנת 2023 ונוטעים בי ביטחון באשר ליכולתנו לממש את פוטנציאל הצמיחה לטווח ארוך שלנו."

הכרזות משמעותיות לאחרונה

גילת ו-Satcom Direct חותמות על הסכם אסטרטגי לפרויקט ESA משותף להרחבת פורטפוליו Plane Simple®.

מפעילת תקשורת Tier 1 בוחרת בפתרונות התקשורת הלוויינית של גילת עבור חברת תשתיות גדולה במערב אירופה.

גילת מדווחת על הזמנות בהיקף של מיליוני דולרים לפרויקט תמסורת סלולרית על גבי לוויין במקסיקו.

לגרף גילת לחצו כאן

77 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 39.94 מיליון בגילת
קרנות נאמנות שמחזיקות את גילת. לרשימה המלאה
x