TLV Capital מודיעה על הקמת זרוע החזקות חדשה שתתמחה בייצוג והחזקה של חברות AI וחברות טכנולוגיות ממזרח אירופה

TLV Capital הודיעה הבוקר על הקמת זרוע החזקות ייעודית לחברות היי טק ממזרח אירופה תחת המותג TLV Digital

 

 

 
אורי שמואלי, צילום: עמי ארליךאורי שמואלי, צילום: עמי ארליך
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
30/08/2023

הקבוצה פועלת כיום בתחום הטכנולוגיה באמצעות החזקה בבית התוכנה האירופאי TeSet ובאמצעות החזקה בזירת סוכני הביטוח הדיגיטלית Trusty.

TLV Digital תתמקד בהחזקה וייצוג בלעדי בישראל של חברות טכנולוגיות מבוססות AI בתחומי בנקאות והשקעות, ביטוח, בריאות, מסחר אלקטרוני ותחומים מגוונים נוספים. TLV החלה לבסס שיתופי פעולה עם פארקים ואזורי תעשיה ייעודיים לחברות הייטק במדינות השונות בכדי להגדיל את החשיפה למגוון הרחב של טכנולוגיות והשקעות פוטנציאליות וכבר חתמה על הסכמים עם מספר חברות.

אורי שמואלי יו"ר TLV Capital: "השוק הישראלי כמעט ואינו חשוף לתעשייה הטכנולוגית שהתפתחה בשנים האחרונות במזרח אירופה. מדובר בתעשייה סופר מתקדמת, חדשנית ומעוררת מהפיכה, שגם אחראית למספר מותגים בינלאומיים כמו: Viber, אפליקציית הודעות פופולרית, PandaDoc, פלטפורמת אוטומציה מובילה של מסמכים, ו-World of Tanks, אחד ממשחקי הווידאו המצליחים בעולם. מדינות מזרח אירופה משלבות אקו-סיסטם אופטימלי עבור התעשייה הטכנולוגית וזאת דרך השקעות ממשלתיות מאוד משמעותיות בהשכלה גבוהה המייצרת זרם קבוע של מהנדסים מוכשרים, מפתחי תוכנה ומומחי IT המהווים את עמוד השדרה של מגזר הטכנולוגיה , תשתיות דיגיטליות מתקדמות, הקלות מס ותמריצים".

x