האגודה הרפואית ל-TMS מפרסמת המלצות ראשוניות לכיסוי ביטוחי עבור טיפולי TMS בהתמכרות לעישון

מערכת Deep TMS™ של בריינסוויי - היחידה המחזיקה באישור ה-FDA לטיפול בהתמכרות לעישון

 

 

 
Image by Gerd Altmann from PixabayImage by Gerd Altmann from Pixabay
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
05/11/2023

בריינסוויי (NASDAQ & TASE: BWAY), מובילה עולמית בטיפול מתקדם ולא פולשני בהפרעות מוחיות, מודיעה היום כי האגודה הרפואית ל-TMS (Clinical TMS Society - CTMSS), אגודה רפואית רבת השפעה, פרסמה את המלצותיה הראשוניות לכיסוי ביטוחי עבור טיפולי TMS בהתמכרות לעישון.

מערכת Deep TMS™ של בריינסוויי היא הטכנולוגיה היחידה שקיבלה אישור FDA לטיפול בהתמכרות לעישון.

אגודת ה-CTMSS, המקדמת את היתרונות הקליניים הטמונים בטכנולוגיית TMS, סייעה בהרחבת הכיסוי הביטוחי עבור טיפולי TMS ברחבי העולם לגבי אינדיקציות שונות. הנחיות המדיניות שניסחה האגודה בעבר תרמו רבות לעלייה במעמד הכיסוי הביטוחי לטיפולי TMS בארה"ב. כיום ניתן כיסוי כמעט מלא עבור טיפולי TMS בדיכאון, והכיסוי הורחב באופן משמעותי גם להפרעה טורדנית-כפייתית. בהנחיות החדשות שפורסמו, ממליצה CTMSS לחברות הביטוח להוסיף כיסוי גם למטופלים אשר נכשלו בשתי שיטות טיפול אלטרנטיביות בהתמכרות זו, סבילותם לתרופות נמוכה, או שהם סובלים ממצבים רפואיים מורכבים אחרים כמו COPD, מחלות עורקים וסרטן ריאות.

"אנו מעודדים ממאמציה המתמשכים של אגודת CTMSS לקדם כיסוי ביטוחי לטיפולי TMS  ברחבי העולם", ציין ד"ר ארון טנדלר, המנהל הרפואי הראשי של בריינסוויי. "צריכת ניקוטין ממשיכה להיות הגורם המוביל למוות שניתן למנוע אותו, בכל רחבי העולם, ובהתבסס על נתונינו, טיפול בטכנולוגיית Deep TMS עשוי להוות פתרון מועיל למי שמנסה להיגמל מעישון, ללא הצלחה".

תוצאות מהניסוי המרכזי המבוקר של בריינסווי, שפורסם בשנת 2021 הראו כי למעלה מאחד מכל ארבעה מעשני סיגריות מכורים לניקוטין, שטופלו בטכנולוגיית Deep TMS הפסיקו לעשן במהלך הניסוי. שניים מכל שלושה נגמלים שמרו על הימנעותם מטבק במהלך תקופת המעקב, ומספר הסיגריות הממוצע שעישנה כל קבוצת המטופלים הפעילה בשבוע פחתה משמעותית (בכ-75%).

x