אינווסטו קפיטל רוכשת בניין באפר איסט סייד בניו יורק

תמורת 16 מיליון דולר

 

 

 
מימין לשמאל: נועם שפלטר ואוהד ארד מבעלי אינווסטו, צילום: Johannes Feltenמימין לשמאל: נועם שפלטר ואוהד ארד מבעלי אינווסטו, צילום: Johannes Felten
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
13/11/2023

אינווסטו קפיטל, בית השקעות לנדל"ן, בבעלותם של אוהד ארד ונועם שפלטר, מודיע היום על עסקה שלישית בעיר יחד עם השותף המקומי - רכישת 2 בנייני מגורים יוקרתיים נוספים באפר איסט סייד במנהטן, ניו יורק, ב-16 מיליון דולר. הבניינים כוללים 37 דירות יוקרה המשתרעות על שטח של כ-2,000  מ"ר ו-5 קומות.

העסקה מגיעה על רקע מלחמת חרבות ברזל והאסון בדרום, שיצרו בין היתר אי ודאות ביטחונית וכלכלית, והגדילו את הצורך להתאים את אסטרטגיית ההשקעות של בית השקעות רבים לתקופה, עקב הביקוש להכנסה שוטפת מניבה מהרגע הראשון. "החלטנו להתאים גם את ההשקעות שלנו למצב, על מנת להציע ללקוחותינו אפשרויות השקעה לטווח קצר, תוך קבלת תזרים מהשכרת הנכסים", מספרים היזמים.

זו העסקה השנייה של אינווסטו באפר איסט סייד. ב-2021 רכשה החברה את בניינים המגורים הראשונים באזור, תמורת סכום של 19 מיליון דולר, בהנחה של 40% על המחיר בשוק. כאשר במקביל, הבניין עבר שיפוץ מקיף במטרה להשביחו.

"עסקת הרכישה האחרונה, היא צעד נוסף באסטרטגיה החכמה שאנחנו נוקטים בשנים האחרונות, לניצול הזדמנויות השקעה מעולות, שנפתחו עקב המשברים הכלכליים העולמיים השונים. מספרים אוהד ארד ונועם שפלטר, מנהלים משותפים ב-אינווסטו קפיטל. אחד העקרונות החשובים ביותר שמלווים אותנו בכל עסקה וגם בזו, היא רכישת נכסים במחיר נמוך משמעותית מערכם האמיתי בשוק. אנחנו מתרגשים בשביל המשקיעים שהצלחנו להשיג עבורם תשואה אטרקטיבית, ולסייע להם לשקט וביטחון כלכלי במיוחד בתקופת אי וודאות כמו זו". ארד ושפלטר, מוסיפים.

בין לבין בנובמבר האחרון, זכתה החברה במכרז של עיריית ניו יורק יחד שותפים מקומיים מוכרים, ביניהם Brooklyn Bazaar, חברת המופעים הגדולה ביותר בניו יורק, להקמה ולהפעלה של הטיילת החדשה של העיר בה יוקם מרכז תיירות ופנאי בג'ייקוב ריס פארק, רצועת חוף הממוקמת דרומית לקווינס וברוקלין, ניו יורק. עלות הפרויקט שבימים אלה נמצא כבר בשלבים מתקדמים, הצפויים להסתיים בקיץ הבא, מוערכת בכ-50 מיליון דולר.

בשנה האחרונה, דיווחה החברה על רכישה של 4 מרכזים מסחריים בארה"ב: באוהיו, אילינוי, אינדיאנפוליס ו-ורמונט, בהיקף רכישות כולל שעומד על כ-32 מיליון דולר. זאת לאחר שהנכסים הועמדו למכירה ע"י בתי משפט והבנקים בשל המצב אליו נקלעו הבעלים או עקב צורך של בעלי הנכסים בנזילות, לאור עליות הריבית החדות שהתרחשו.

x