קרן טרגט גלובל האירופאית השקיעה בטופ גאם כ-14 מיליון שקל בהנפקה וברכישת מניות

בעקבות הנפקת המניות המוצלחת שביצעה בשבוע שעבר טופ גאם, במסגרתה גייסה כ-70 מיליון שקל, מודיעה היום החברה על שינויים באחזקותיה ועל כניסת משקיע חדש

 

 

 
TopGum, צילום: טופ גאםTopGum, צילום: טופ גאם
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
15/11/2023

קרן ההון סיכון האירופאית טרגט גלובל - שמנהלת קרנות בהיקף של מעל 3 מיליארד יורו - השקיעה כ-14 מיליון שקל בטופ גאם ומחזיקה כעת בכ-2.5% מהון המניות של החברה;

קרן AP Partners הפכה למחזיקה הגדולה בחברה עם כ-25%; המשקיעים הקיימים – מגדל, הפניקס ומור – הגדילו אחזקתם משמעותית. 

לדברי שמואל חפץ, יו"ר ומייסד טרגט גלובל: "אנו מאמינים בפוטנציאל של טופ גאם, ושמחים על ההזדמנות לקחת חלק בדרך שהחברה עושה למצב עצמה כחברה גלובלית משמעותית ופורצת דרך.  ההשקעה בחברה דווקא בתקופה זו מסמלת יותר מכל את האמונה בחברה ואת שותפות הערכים".

חברת טופ גאם הישראלית, המובילה בשוק תוספי התזונה בצורת מתן של סוכריות גומי, דיווחה על שינויים באחזקותיה בעקבות הנפקת המניות שביצעה בשבוע שעבר, במסגרתה גייסה כ-70 מיליון שקל. 

קרן ההון סיכון הבינלאומית טרגט גלובל, נכנסה לראשונה כמשקיע חדש בחברה עם השקעה של כ-14 מיליון שקל באמצעות רכישה בהנפקה בסך של כ-4 מיליון ש"ח ורכישת חלק קטן ממניות בעלי השליטה הקיימים חי חיון ורועי לוסטרניק ומחזיקה כעת בכ-2.5% מהון המניות של החברה. את ההשקעה הוביל השותף המנהל שמואל חפץ. טרגט גלובל מנהלת קרנות בהיקף של מעל שלושה מיליארד יורו. הקרן משקיעה הן בחברות בשלבים מוקדמים והן בחברות צמיחה. לקרן משרדים בלונדון, ברלין, תל אביב, ברצלונה ואבו-דאבי. לטרגט גלובל פורטפוליו של כ-120 חברות, בניהן ראפיד, רבולוט, טראבלפרק ומאסטרסקול ועוד. 

קרן AP Partners הופכת למחזיקה הגדולה ביותר בחברה עם כ-25%. המחזיקים המוסדיים הגדילו את שיעור החזקת בחברה, מגדל עם אחזקות של כ- 9.3%, מור בית השקעות עם כ- 7.1% והפניקס עם כ- 8%. הפניקס הגדילה את אחזקותיה בחברה בקרוב לפי שניים. 

תמורת הגיוס תשמש את טופ גאם למימון רכישת הון המניות של חברה אמריקאית, עימן נמצאת טופ גאם בשלבים מתקדמים או לרכישת חברה ו/או פעילות הכוללת פיתוח ו/או ייצור ו/או ביקבוק ואריזה ו/או אחסון בתחום תוספי תזונה ו/או הפארמה בארה"ב, וכן למימון יתרת עלות הקמת המפעל החדש של החברה, לרבות בתקופת ההרצה ותחילת הפעלתו, וכן לשימוש על פי החלטות דירקטוריון החברה כפי שיהיו מעת לעת. 

לדברי חגי שטדלר, יו"ר טופ גאם, "אנו מודים למשקיעים שהשתתפו בגיוס ההון לחברה, על השותפות לדרך והבעת אמון בהנהלת החברה, בחזון ובפעילותה העסקית. הערכתנו והוקרתנו למגדל, הפניקס ומור שהגדילו את אחזקותיהם בחברה, ולקרו טרגט גלובל שהצטרפה כמשקיעה. החברה שהחלה את דרכה כחברת ממתקים, הפכה בזכות תמיכת המשקיעים ועובדיה ומנהליה המסורים, לחברה בינלאומית המפתחת ומייצרת תוספי תזונה בצורה של סוכריות גומי, הפורצת דרך בתחומה. מכירת מוצרים סופיים תחת המותגים והחברות המובילות בעולם איתם נקשרה החברה (ועוד היד נטויה), הוא הישג שמעטות החברות הישראליות שהגיעו אליו. ההשקעה תאפשר לחברה לממש את החזון, להשלים את פתיחת המפעל החדש המתקדם מסוגו בעולם, ולדריסת רגל בפעילות יצרנית בארה"ב. לחברה יש עוד דרך ארוכה לעשות ופסגות לכבוש בעולם תוספי התזונה, ובהמשך גם בפארמה. נעשה כל שביכולתנו כדי להוביל את החברה למימוש חזונה ולהצדיק את אמון המשקיעים. אנו מודים להנהלת ועובדי החברה על העבודה המאומצת בימים לא פשוטים. בתקווה לימים טובים לעם ישראל. מי ייתן ויחזרו החטופים לביתם, ושלום ושקט ישרור בגבולות ישראל במהרה".

לגרף טופ גאם לחצו כאן

28 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 14.1 מיליון בטופ גאם
קרנות נאמנות שמחזיקות את טופ גאם. לרשימה המלאה
x