Max מאמצת את קהילת החינוך של המועצה האזורית אשכול

מתחייבת: 5% מכל קניה באתר ישראלי יתרמו לתמיכה בקהילה

 

 

 
מקס מניפת כרטיסים, צילום: יח״צמקס מניפת כרטיסים, צילום: יח״צ
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
15/11/2023

Max בחרה לאמץ את קהילת החינוך של המועצה האזורית אשכול, הכוללת את ילדי הגנים, תלמידי בתי הספר, הסטודנטים וצוותי החינוך, שנמצאים היום במוקדים שונים ברחבי הארץ, לאחר שפונו מבתיהם. בחירה זו נעשתה לאחר בחינה מעמיקה של הצרכים הדחופים בשטח ומתוך שאיפה להתחייב לתהליך שיקום ארוך טווח לקהילה ולדור העתיד. 

אחד מהאתגרים העצומים עמם מתמודדת המועצה, הוא האתגר החינוכי, מכיוון שגם צוותי החינוך וגם הילדים והתלמידים מתפרסים כיום על פני 6 מוקדים פינוי מרכזיים, מאילת ועד טירת הכרמל. כדי לחבר את לקוחותינו ולשתף אותם במאמץ החשוב הזה – הודענו כי חל מהיום, 15/11/23, ועד סוף החודש, 5% מהסכום של כל עסקה שתתבצע באתר אינטרנט של עסק ישראלי בכרטיס אשראי Max, יתרמו לקהילת החינוך של המועצה. התרומה תאפשר שיקום חברתי וחינוכי לקהילה, וחיבור חזרה אלה לאלה, באמצעות תמיכה במנהלי בתי ספר, רכזי חינוך, מורות, גננות, ואף סטודנטים.

נוסף על כך, Max מעודדת גם תרומה ישירה לטובת יצירת מענה לתלמידי בתי הספר והגנים במקומות השונים אליהם פונו. 

רון פאינרו, צילום: אורן דאי

רון פאינרו, מנכ"ל Max: "כל כרטיס אשראי של Max נולד בקיבוץ בארי אשר נמצא במועצה האזורית אשכול. השותפות העסקית ארוכת השנים שלנו עם דפוס בארי ואזור העוטף, הפגישה אותנו עם האתגרים הרבים איתם הקהילה נאלצת להתמודד מאז האסון הכבד, בעקבותיו כלל תושבי המועצה נאלצו להתפנות מבתיהם. בחודש נובמבר הזה, אנחנו מעודדים אתכם לקנות אונליין "כחול לבן", בכל אתר ישראלי, וכך, לתרום לעתידם של הילדים והנוער הגיבורים שהכי צריכים את התמיכה הזו כיום."

גדי ירקוני, צילום: מ.א. אשכול

גדי ירקוני, ראש המועצה האזורית אשכול: "הילדים המופלאים שלנו, שמתמודדים יום יום עם המציאות החדשה והכואבת, זקוקים יותר מכל למסגרות חינוכיות, עוטפות ומותאמות, על מנת שיוכלו לקיים שגרה בריאה, להתחזק, ובעיקר לשמור על המרקם החברתי-קהילתי אליו הם רגילים. אני מברך על היוזמה של Max, הרותמת את לקוחותיה לעזור לנו לבנות מחדש את המחר."

x