מאות סוכנות וסוכני איילון ביטוח השתתפו בכנס ארצי בביטוחי חיים ובריאות

איילון ביטוח היא הראשונה מבין חברות הביטוח שהשלימה היערכות לרפורמת הבריאות

 

 

 
מימין לשמאל: תמיר הרשקוביץ, גיל שלסקי, שרון רייך, יעל פאר-סגל ועוזית ויינשטיין, צילום: איילוןמימין לשמאל: תמיר הרשקוביץ, גיל שלסקי, שרון רייך, יעל פאר-סגל ועוזית ויינשטיין, צילום: איילון
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
28/01/2024

במסגרת הכנס השיקה החברה את "דרור לעתיד" – מוצר בלעדי חדש בתחום חיסכון לטווח ארוך;

איילון ביטוח הינה הראשונה, מבין חברות הביטוח, שהשלימה היערכותה לרפורמת הבריאות;

איילון ביטוח קיימה בשבוע שעבר כנס ארצי בביטוחי חיים ובריאות לסוכנות ולסוכני החברה.

שרון רייך, מנכ"ל החברה, נשא דברים והציג את האסטרטגיה שבה תצעד איילון בשנה הקרובה בתחומי ביטוחי הבריאות והחיים, תוך דגש על המשך מיקוד החברה במצוינות בשירות ובפיתוח מוצרים וכלים תחרותיים לסוכני החברה.

עו"ד עוזית ויינשטיין, סמנכ"לית בכירה ומנהלת אגף הבריאות באיילון, סקרה את ביטוחי הבריאות בעידן של שינויים והציגה את החדשנות המוצרית של איילון בכל הנוגע לביטוחי הבריאות, את הכיסויים הייחודיים  ואת היבטי הרפורמה - איילון ביטוח הייתה מחברות הביטוח הראשונות שהשלימו היערכותן במועד לנושא רפורמת הבריאות, וכן החברה הראשונה שפרסמה תעריפים חדשים בתחום.

תמיר הרשקוביץ, סמנכ"ל ומנהל אגף ההשקעות באיילון, התייחס בדבריו לאפיקי ההשקעה ולתשואות מסלולי החיסכון לשנת 2023. תמיר הדגיש כי שנת 2023 הייתה שנה של הישגים משמעותיים באיילון במונחי תשואות ועמד על היעדים לשנת 2024.

גיל שלסקי, סמנכ"ל בכיר ומנהל אגף חיסכון לטווח ארוך באיילון, סקר את מוצרי ביטוח החיים והחיסכון של איילון, לרבות התייסות למוצרי "איילון FUTURE", אשר זכו בפרס חדשנות השנה בוועידת עדיף שהתקיימה החודש. בכנס השיק שלסקי את "דרור לעתיד", מוצר בלעדי חדש בתחום חיסכון לטווח ארוך, הכולל חבילת הטבות בהצטרפות לביטוח חיים למקרה מוות.

עו"ד שמיר קמינסקי, לשעבר מנכ"ל קופ"ח לאומית, העביר הרצאה מרתקת בהתייחסות לתחומי ביטוחי החיים והבריאות לשנת 2024.

x