קדימהסטם מתקדמת לקראת הסכם המיזוג עם חברת IMC הנסחרת בנאסד"ק

בהתאם למזכר ההבנות, קדימהסטם תעמיד ל-IMC הלוואה שתשמש את IMC לארגן את פעילותה הנוכחית למכירה ולאפשר את כניסת קדימהסטם לפלטפורמה הציבורית בנאסד"ק

 

 

 
רונן טויטו, צילום: יח״צרונן טויטו, צילום: יח״צ
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
28/02/2024

חברת קדימהסטם (ת"א:KDST) חברת מובילה בתחום התרפיה התאית, הנמצאת בשלבי פיתוח קליני של מוצרים פורצי שדרך לטיפול במחלות ALS וסוכרת, השלימה צעד נוסף בדרך לחתימה על הסכם מיזוג עם חברת IMC הנסחרת בארה"ב- NASDAQ ובקנדה ב- CNSX כפי שדווח לפני מספר שבועות, ובכך להפוך לחברה הנסחרת בנאסד"ק. החברה חתמה על הסכם הלוואה עם IMC, בהתאם למזכר ההבנות ביניהם. ההלוואה בהיקף של עד כ-650 אלף דולר, במטרה לארגן את הפעילות הנוכחית של IMC ולהכינה למכירה ובמקביל את כניסתה של קדימהסטם לפלטפורמה הציבורית בנאסד"ק.

לאחר ובכפוף להשלמת עסקת המיזוג, בעלי המניות של קדימהסטם יחזיקו בכ-88% ממניות החברה שנסחרת בנאסד"ק, וקדימהסטם תימחק מהמסחר בבורסת תל אביב. זאת, בהתאם לתוכנית האסטרטגית של החברה, להתקרב לשווקי היעד של תחום פעילותה. 

כחלק מתנאי מזכר ההבנות, התחייבה קדימהסטם כי בקופתה יהיו כ-5 מיליון דולר לפחות, לרבות הון שיגויס בד בבד עם השלמת העסקה כחלק מתהליך השלמתה.

רונן טויטו, יו"ר דירקטוריון בחברת קדימהסטם: "אנו מתקדמים צעד אחד נוסף לעבר עסקה למיזוג עם IMC שיאפשר לנו מעבר למסחר בנאסד"ק. רישום החברה למסחר יסייע להתפתחות של קדימהסטם בשוק האמריקאי במיוחד לנוכח אישור ה FDA להתחיל ניסוי קליני שלב aII בארה"ב למוצר ה-ALS,  של החברה וכן יסייע לקדם את תוכניות הפיתוח שלנו במוצרים הנוספים ובדגש על  המוצר בתחום הסכרת. כולי אמונה שיחד עם ההנהלה המקצועית של IMC נוכל לקדם את העסקה במהירות ומקצועיות ולהציף ערך משמעותי לבעלי המניות עם השלמת העסקה" 

את קדימהסטם ייצג בעסקה עו"ד תמיר שגל ממשרד סאליבן. את IMC ייצגו יועמ"ש החברה עו"ד מיכל ליבוביץ ניסינוב ועו"ד אילן גרזי ממשרד פרל כהן.

לגרף קדימהסטם לחצו כאן

2 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 57.98 אלפי בקדימהסטם
קרנות נאמנות שמחזיקות את קדימהסטם.

שם קרן

אחוז מהקרן

בשקלים

אלטשולר שחם יתר

0.02%

29465.05

אלטשולר שחם סופה מניות

0%

28518.32


x