בוליגו קפיטל - המלצת קניה בסיקור לידר שוקי הון

החברה עוסקת בניהול שותפויות המשקיעות ברכישה, השבחה וייזום של נכסי נדל"ן מניב בארה"ב

 

 
איתי גורן, מנכ״ל בוליגו קפיטל, קרדיט: אושרית חכמוןאיתי גורן, מנכ״ל בוליגו קפיטל, קרדיט: אושרית חכמון
 

רז דומב, אנליסט הנדלן של לידר שוקי הון
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
09/04/2024

בוליגו קפיטל עוסקת בניהול שותפויות המשקיעות ברכישה, השבחה וייזום של נכסי נדל"ן מניבים בארה"ב.

החברה מתמקדת במספר סגמנטים עיקריים, לרבות מקבצי דיור, בתי אבות, מרכזים מסחריים מעוגנים סופרמרקטים ונכסי תעשייה ולוגיסטיקה.
 
מאז הקמתה, בוליגו הוכיחה בעקביות את יכולתה לייצר בסיס משקיעים חזק לצד ביצוע שורה ארוכה של עסקאות בהן הצליחה לייצר אפסייד, הן ברכישת נכסים והן בייזום.

השנים האחרונות היו מאתגרות בסביבה הכלכלית, על רקע העלאת הריבית החדה ובכל זאת בוליגו הצליחה לגייס סכומים משמעותיים ממשקיעים, לבצע עסקאות טובות ולממש שורה של נכסים שבהם יצרה אפסייד מהותי.
 
בוליגו מתמקדת לאורך השנים בסגמנטים ובשווקים חזקים ויציבים, אשר הוכיחו את עצמם גם בסביבה העסקית המאתגרת בשנים האחרונות, והם מספקים לחברה גיוון בפורטפוליו לצד פוטנציאל צמיחה, מגמה אשר צפויה להישמר גם בעתיד.
 
לאורך השנים יצרה החברה בסיס משקיעים פרטיים כשירים חזק, אשר רובם משקיעים חוזרים, דבר אשר מחזק את הבטחון ביחס ליכולתה של בוליגו להמשיך ולגייס כספים גם בעתיד.
 
היקף ההון המושקע כיום בעסקאות הינו כ-1.15 מיליארד דולר, כאשר רמת הוודאות באפסייד הגלום בהן גבוהה, על רקע ההשבחות שביצעה בוליגו בנכסים, והחברה צפויה להכיר בשנים הקרובות ברווחים משמעותיים עם מימושם של הנכסים.
 
כמו כן, בוליגו צפויה לקדם מנועי צמיחה נוספים לרבות הרחבת תמהיל המשקיעים, פנייה למוסדיים בישראל והגדלת קהל המשקיעים בארה"ב והרחבת סל השירותים, לרבות בהקמת קרנות השקעה.
 
בשורה התחתונה, אנו מתרשמים לחיוב מהביצועים של בוליגו, ומעריכים כי קיים בבוליגו פוטנציאל משמעותי שטרם בא לידי ביטוי.

אנו בדעה, כי התמחור הנוכחי אטרקטיבי להגדלת החשיפה למניה, לאור האמור אנו ממליצים על בוליגו בקניה, במחיר יעד של 12 ₪.
x