רני צים ויניב בנדר קיבלו הודעה על סגירת תיק החקירה נגדם "הוחלט כי לא נפל רבב בהתנהלותם..."

פרקליטות מיסוי וכלכלה הודיעה לבאי כוחם של אנשי העסקים, רני צים ויניב בנדר, על סגירת תיק החקירה שהתנהל כנגדם - עו״ד ערן שחם-שביט: "הוחלט כי לא נפל רבב בהתנהלותם..."

 

 

 
מימין: יניב בנדר, צילום: מושיק ברין; רני צים, צילום: מאיר אדרימימין: יניב בנדר, צילום: מושיק ברין; רני צים, צילום: מאיר אדרי
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
11/04/2024

עו״ד ערן שחם-שביט, שותף ומרכז תחום הצווארון הלבן בהרצוג: ״הוחלט כי לא נפל רבב בהתנהלותם השקופה והמקצועית של רני צים ויניב בנדר. התנהלותם המקצועית והפתוחה בחקירה תרמה להפרכה מוחלטת של כל החשדות״

הצוות במחלקת הצווארון הלבן ופתרונות מיוחדים של פירמת עו״ד הרצוג, בהובלתם של עורכי הדין גיא נאמן, ערן שחם-שביט, ולילך קינן, קיבל היום הודעה מפרקליטות מיסוי וכלכלה כי תיק החקירה שהתנהל כנגד איש העסקים ויו״ר פסגות, רני צים, וכנגד מנכ״ל פסגות, יניב בנדר, נסגר.

כזכור, בתחילת שנת 2023 נפתחה כנגד צים ובנדר חקירה ברשות ני״ע בחשד לעבירות שימוש במידע פנים . בין השאר, בעת רכישת השליטה בבית ההשקעות פסגות. החקירה נפתחה בעת פעילות עסקית אינטנסיבית של מר צים ומר בנדר ומטבע הדברים לא סייעה בכך. כעת, כעבור כ-15 חודשים מאז תחילתה של החקירה הגלויה התקבל האישור שלא דבק כל רבב במעשיהם של צים ובנדר ובפעילותם העסקית.

עו״ד שחם שביט, צילום: אסף רחמים

עו״ד ערן שחם שביט, שותף ומרכז תחום הצווארון הלבן בהרצוג אמר כי:

״לאחר בחינה מעמיקה, הן של רשות ניירות ערך והן של הפרקליטות, הוחלט כי לא נפל רבב בהתנהלותם השקופה והמקצועית של רני צים ויניב בנדר. מדובר בשני אנשי עסקים המהווים דמויות מרכזיות בשוק ההון הישראלי, והחקירה נגדם פגעה בקידום התוכניות העסקיות של השניים. התנהלותם המקצועית והפתוחה, גם בחקירה, תרמה אף היא להפרכה מוחלטת של כל החשדות שעלו נגדם.

אני מציין לחיוב את אנשי הפרקליטות שביצעו בדיקה מהירה ומקצועית שמאפשרת למר צים ובנדר להמשיך ולהתמקד בפעילותם העסקית״.

בייצוג המשפטי של צים ובנדר היה שותף עו״ד אשר סופן ממשרד פירון ושות׳.
x