מאנדיי מזנקת בהכנסות ומעדכנת תחזית

מאנדיי מפרסמת את תוצאותיה לרבעון הראשון לשנת 2025, ומדווחת על גידול של 30% בהכנסות, לעומת התקופה המקבילה אשתקד, שהסתכמו ב-282.3 מיליון דולר. החברה צופה הכנסות בסך כולל של 1,220 עד 1,226 מיליון דולר, המהוות גידול של 25% עד 26% משנה לשנה.

 

 
ערן זינמן ורועי מן, צילום: נתנאל טוביאסערן זינמן ורועי מן, צילום: נתנאל טוביאס
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
12/05/2025

מאנדיי (monday.com, NASDAQ: MNDY), מערכת הפעלה ארגונית המספקת מגוון מוצרים לניהול כלל היבטי העבודה, פרסמה היום את התוצאות הכספיות לרבעון הראשון לשנת 2025, שהסתיים ב-31 במרץ, 2025.

דברי ההנהלה:

"שנת 2025 התחילה טוב מאוד עם נתוני צמיחה חזקים בהכנסות ברבעון הראשון, תוצאות שיא ברווח התפעולי ובתזרים המזומנים החופשי המתואם הגבוה ביותר שלנו לרבעון", אמרו המייסדים והמנכ"לים המשותפים של מאנדיי, רועי מן וערן זינמן. "תוצאות אלו מעידות על החוזקה והיכולת של פלטפורמת המוצרים שלנו, המסירות ועבודתם הקשה של העובדים שלנו ועל  המשך ההתמקדות שלנו בהשגת מצוינות תפעולית".

"התוצאות הפיננסיות והביצועים החזקים ברבעון מסייעים לנו להתמודד עם האתגרים וסביבת אי-הודאות הקיימים ואלה שעשויים להגיע בהמשך", אמר אלירן גלזר, סמנכ"ל הכספים של מאנדיי. "אנחנו ממשיכים להשקיע בחדשנות, כולל השקת יכולות חדשות לניהול עבודה בארגונים גדולים ובכלים מבוססי בינה מלאכותית, ואנחנו משוכנעים ביכולתנו לממש את ההזדמנויות שלפנינו, ולהמשיך לגדול בהתאם לאסטרטגיה שלנו״.

דגשים כספיים ברבעון הראשון של שנת הכספים 2025:

ההכנסות הסתכמו ב- 282.3 מיליון דולר, עלייה של 30% לעומת הרבעון המקביל אשתקד

הרווח התפעולי על בסיס GAAP הסתכם ב-9.8 מיליון דולר לעומת הפסד של 5.0 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2024; שיעור הרווח התפעולי על בסיס GAAP עמד על 3% לעומת שיעור הפסד תפעולי של 2% - ברבעון הראשון של 2024.

הרווח התפעולי Non-GAAP עמד על 40.8 מיליון דולר לעומת 21.5 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2024; שיעור הרווח התפעולי Non-GAAP עמד על 14%, בהשוואה ל- 10% ברבעון הראשון של 2024.

הרווח הנקי הבסיסי והמדולל למניה על בסיס GAAP עמד על 0.54 דולר למניה, ו- 0.52 דולר בהתאמה, לעומת רווח נקי בסיסי ומדולל למניה על בסיס GAAP של 0.14 דולר ברבעון הראשון של שנת 2024; הרווח הנקי הבסיסי והמדולל למניה על בסיס Non-GAAP עמד על 1.14 דולר ו-1.10 דולר בהתאמה, לעומת רווח נקי בסיסי ומדולל למניה על בסיס Non-GAAP  של 0.64 דולר ו-0.61 דולר, בהתאמה, ברבעון הראשון של 2024.

תזרים המזומנים נטו שנבע מפעילות שוטפת עמד על 112.0 מיליון דולר, עם תזרים מזומנים חופשי מתואם בסך 109.5 מיליון דולר, לעומת תזרים מזומנים נטו שנבע מפעילות שוטפת בסך 92.0 מיליון דולר ותזרים מזומנים חופשי בסך 89.9 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2024.

עדכונים עסקיים עיקריים:

שיעור ה-Net Dollar Retention היה 112%.

שיעור ה-Net Dollar Retention של לקוחות עם יותר מ-10 משתמשים היה 115%.

שיעור ה-Net Dollar Retention ללקוחות עם ARR של יותר מ-50,000 דולר היה 116%.

שיעור ה-Net Dollar Retention ללקוחות עם ARR של יותר מ-100,000 דולר היה 117%.

מספר הלקוחות המשלמים עם יותר מ-10 משתמשים עמד על 60,566, גידול של 9% לעומת  55,515 לקוחות נכון ל-31 במרץ, 2025.

מספר הלקוחות המשלמים עם ARR של יותר מ-50,000 דולר עמד על 3,444, גידול של 38% לעומת 2,491 לקוחות נכון ל-31 במרץ, 2025.

מספר הלקוחות המשלמים עם ARR של יותר מ-100,000 דולר עמד על 1,328, גידול של 46% לעומת 911 לקוחות נכון ל-31 במרץ, 2025.

קייסי ג'ורג' מונה לתפקיד סמנכ"ל הכנסות (CRO).

החברה השיקה יכולות מוצריות חדשות לארגונים גדולים במוצר ה- monday work management, כולל כלים ששמים דגש על שקיפות ניהולית, אחידות ותיאום בין צוותים לצד ניצול מיטבי של משאבים.

החברה המשיכה לשלב יכולות AI מתקדמות בכל מוצריה, מה שמניע אימוץ טכנולוגי משמעותי מצד לקוחות בכל הגדלים.

תחזית פיננסית:

לרבעון השני של שנת הכספים 2025, מאנדיי צופה:

הכנסות בסך כולל של 292 עד 294 מיליון דולר, המהוות גידול של 24% עד 25% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

רווח תפעולי Non-GAAP בסך 32 עד 34 מיליון דולר ושיעור רווח תפעולי של 11% עד 12%.

לשנת 2025 כולה, מאנדיי צופה:

הכנסות בסך כולל של 1,220 עד 1,226 מיליון דולר, המהוות גידול של 25% עד 26% משנה לשנה.

רווח תפעולי Non-GAAP בסך 144 עד 150 מיליון דולר ושיעור רווח תפעולי של כ- 12%.

תזרים מזומנים חופשי מתואם של 310 מיליון דולר עד 316 מיליון דולר ומרווח תזרים מזומנים חופשי מתואם של 25% עד 26%. 

מאנדיי ממשיכה בתנופת הצמיחה עם השקת יכולות חדשות לארגוני אנטרפרייז והתרחבות הפעילות הגלובלית

מאנדיי ממשיכה לבסס את מעמדה כפלטפורמת ניהול העבודה לארגונים בכל סדר גודל ומשיקה היום שכבת יכולות חדשה עבור חברות אנטרפרייז ב- monday work management, מוצר הדגל של החברה. שכבת היכולות החדשה נועדה לגשר על הפער בין תכנון אסטרטגי ליכולת הביצוע בפועל, ולתמוך בצמיחה של ארגונים שנדרשים להשיג יעדים מורכבים יותר ויותר תוך תיאום בין רשת מתרחבת של פרויקטים, תהליכים וצוותים. היכולות החדשות מקנות למנהלים בכירים תשתית מקיפה לניהול יעיל ומבוסס-תובנות, נראות מלאה על כל הפרויקטים בארגון, וגמישות תפעולית כדי לטפל באתגרים עוד לפני שהם הופכים למשברים.

מערך היכולות החדש כולל:

הרחבת הנראות למנהלים בכירים באמצעות שלושה כלים מרכזיים: דשבורדים ברמת הפורטפוליו, המחברים את כלל הפרויקטים בארגון ומציגים תמונת מצב חיה של התקדמות וביצועים; מנגנון ניתוח סיכונים מבוסס AI, שסורק מידע, מאתר סיכונים פוטנציאליים, ומסמן תחומים הדורשים תשומת לב ניהולית; ודוחות ניהול חכמים המספקים סקירה ב- High level על קצב ההתקדמות וסיכונים מתהווים בלחיצת כפתור.

יכולות הסטנדרטיזציה וסנכרון שמבטיחות שכל פרויקט נשאר מיושר לאסטרטגיה, מבלי להאט את קצב ההתקדמות של הצוותים, ומאפשרות להחיל שינויים במאות פרויקטים בו-זמנית ובזמן אמת, ותיאום בין פרויקטים בקנה מידה. 

כלים לאופטימיזצית משאבים לרבות מאגר משאבים ארגוני הכולל נתונים רלוונטיים כמו שיוך לצוות, כישורים רלוונטיים, תפקידים ומיקום; תצוגה חיה של עומסי העבודה והזמינות בכלל הצוותים, ויכולת לבצע התאמות בזמן אמת כדי למנוע עומס יתר, שחיקה או שינויים תכופים.
כמו כן מאנדיי ממשיכה בצמיחה הגלובלית: בחודש האחרון פתחה החברה שני משרדים חדשים בפריז ובמינכן בהובלת שני סמנכ״לים אזוריים והחלה בגיוס של צוותים מקומיים לרבות צוותי מכירות, ניהול לקוחות, שיווקֿ, ניהול שותפויות ועוד.  בנוסף, החברה מתרחבת למשרד חדש בלונדון, שיאכלס למעלה מ-200 עובדים. מטרת ההתרחבות היא העמקת נוכחות החברה במדינות אלו, והתקרבות לעסקים גדולים בשווקים המשמעותיים ביותר באירופה.  
 

23 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 17.74 מיליון ב-MONDAY.COM LTD
קרנות נאמנות שמחזיקות את MONDAY.COM LTD. לרשימה המלאה

x