מימין לשמאל: סו״ב יורם לביאנט, יו״ר הוועדה לביטוח פנסיוני ופיננסים; סו״ב נחמה גולדוסר, יו״ר ועדת הבריאות; סו״ב מושיק בן פורת, נשיא הלשכה; סו״ב אבי שבי, מ״מ נשיא הלשכה; עו״ד יניב מאיר, מנכ״ל הלשכה. צילום: יח״צ לשכת סוכני הביטוח
פגישת היכרות ראשונה נערכה היום (שני) בין הנהגתה החדשה של לשכת סוכני הביטוח בראשות הנשיא סו"ב מושיק בן פורת, עם הנהגת שוק ההון הביטוח והחסכון במשרד האוצר, בראשות הממונה על רשות שוק ההון עמית גל. בפגישה, שהתקיימה במשרדי רשות שוק ההון בירושלים, דובר על המשך שיתוף פעולה והדיאלוג מקצועי בין הצדדים - שיתוף פעולה שנועד להגברת ההגנה על ציבור המבוטחים והחוסכים.
במהלך הפגישה דנו המשתתפים בשורת סוגיות מרכזיות הנוגעות לענף הביטוח והחיסכון הפנסיוני, ובראשן רתימת הלשכה למאבק בגורמים הפועלים נגד ציבור המבוטחים והחוסכים. בנוסף, נדון גם קידום כללי אתיקה שיחולו על כלל העוסקים בענף הביטוח ומאבק בגורמים הפועלים לעידוד משיכת כספי חוסכים ומבוטחים. עוד עלו לדיון חיזוק מעמדו של סוכן הביטוח, והעמקת הדיאלוג השוטף בין רשות שוק ההון ללשכה, במטרה לשפר את השירות וההגנה לציבור הרחב.
בפגישה השתתפו מטעם רשות שוק ההון: רני נויבואר, סגנית בכירה לממונה על שוק ההון; ודיע עואד, סגן בכיר לממונה על שוק ההון; ויעל רגב, יועצת הממונה. מטעם הלשכה השתתפו: סו"ב אבי שבי, מ"מ נשיא הלשכה; עו"ד יניב מאיר, מנכ"ל הלשכה; סו"ב נחמה גולדוסר, יו"ר ועדת הבריאות; וסו"ב יורם לביאנט, יו"ר הוועדה לביטוח פנסיוני ופיננסים.
נשיא לשכת סוכני הביטוח בן פורת מסר: "אני מבקש להודות לראש רשות שוק ההון, הביטוח והחיסכון, עמית גל, ולצוותו על פגישה מקצועית, עניינית ומוצלחת. הפגישה התנהלה ברוח של שיתוף פעולה והקשבה, והניחה תשתית להמשך דיאלוג פורה לטובת ציבור החוסכים, המבוטחים וסוכני הביטוח בישראל".

צילום: יח״צ לשכת סוכני הביטוח


