פרופ` אמיר חצרוני ואורטל בן דיין (אב"ד) הפכו לאויבים וכעת הם יוצאים במופע משותף

 

 
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
11/01/2014

רצה הגורל ושתי האושיות התל אביביות פרופ' אמיר חצרוני ואורטל בן דיין (אב"ד) הפכו לצ'ילבות חברות וכעת הם יוצאים במופע משותף, לא פחות.
 
ההופעה הראשונה תיערך ביום ו' 17.1. שעה 1530 בפאב המאש בדיזנגוף.
 
אז מה יהיה שם?
 
היא -  פמיניסטית מהפכנית עם בגדים צבעוניים. הוא ארכי שמרן עם שיער ארוך.
היא -  סוציולוגית מומחית למנוחשלים. הוא אקדמאי מנחשל.
אמרה שהוא מכוער שהולך לזונות. הוא תבע אותה תביעת דיבה.
עכשיו הם ביחד על הבמה.

סדרת פילוסופים על הבר עושה את הבלתי ייאמן ומאחדת את אמיר חצרוני (הפרופסור) ואורטל בן דיין (האקטיביסטית) לערב חד פעמי של דיון סוער אך פורה על פמיניזם, מזרחיים, פליטים, הטרדה מינית, רומנטיקה, צדק חברתי, זנות, וכיוב'.

הביטלס כבר לא יתאחדו. גם סיימון וגרפונקל כנראה מחוץ לתמונה. הסיכוי היחיד לראות צמד מיתולוגי מתאחד הוא להגיע ביום ו', 17.1.2014 בשעה 1530 לפאב מאש ברחוב דיזנגוף בתל-אביב




הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או  או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן– בין באופן כללי וביןבהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

x