ביונדווקס קיבלה ממשרד הכלכלה והתעשייה אישור למענק להקמת מפעל לייצור מסחרי של החיסון האוניברסלי לשפעת

המפעל שיוקם בירושלים יהיה בעל כושר ייצור בינוני, עם תפוקה שנתית פוטנציאלית של עשרות מיליוני מנות חיסון M-001. M-001נועד לספק הגנה מפני זנים עכשווים ועתידיים של שפעת עונתית ופנדמית. חמישה ניסויים קליניים בבני אדם כבר הראו כי החיסון בטוח ואימונוגני למספר זני שפעת.

 

 
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
02/04/2017

חברת ביונדווקס פרמצבטיקה בע"מ (NASDAQ: BVXV, TASE: BVXV) הודיעה היום כי הרשות להשקעות ולפיתוח התעשייה והכלכלה שבמשרד הכלכלה והתעשייה אישרה לחברה מענק בשיעור 20% מתקציב של 20 מיליון ₪ שישמשו לצורך הקמת מפעל לייצור ,M-001 החיסון האוניברסלי לשפעת שבפיתוח החברה. המפעל ישמש לייצור אצוות לניסוי קליני שלב 3 וכן לשלב המיסחור של החיסון. המענק כרוך בתנאים המפורטים בחוק לעידוד השקעות הון התשי"ט- 1959.

המפעל שיוקם בירושלים יהיה בעל כושר ייצור בינוני, עם תפוקה שנתית פוטנציאלית של עשרות מיליוני מנות חיסון M-001.  M-001נועד לספק הגנה מפני זנים עכשווים ועתידיים של שפעת עונתית ופנדמית. חמישה ניסויים קליניים בבני אדם כבר הראו כי החיסון בטוח ואימונוגני למספר זני שפעת.

ד"ר רון בבקוב, מנכ"ל ביונדווקס, ציין כי "זוהי אבן דרך משמעותית המסמלת את ההתפתחות של ביונדווקס מסטארט-אפ ביוטכנולוגי לחברת תרופות הממוצבת לצמיחה משמעותית ולתרומה לחברה. ברצוני להודות למשרד הכלכלה והתעשייה על הסיוע לתרגם את החזון של ביונדווקס למציאות ".

ד"ר שמעון חסין, סמנכ"ל התפעול של ביונדווקס, הוסיף כי "בשנים האחרונות התמקדה ביונדווקס בהקמת מתקן GMP קטן אשר אושר על ידי האיחוד האירופי. המתקן הנוכחי הניח את היסודות למצויינות באיכות הייצור אשר תיושם במפעל החדש."

ניסוי קליני בשלב 2b ממשיך להתבצע בשיתוף פעולה עם קונסורציום UNISEC. תוצאות בטיחות ראשוניות חיוביות1 הוכרזו בנובמבר 2016. שאר השותפים בקונסורציום ממשיכים בניתוח דגימות מהניסוי. המחקר קיבל מימון של האיחוד האירופי במסגרת התכנית השביעית (FP7 / 2007-2013) תחת הסכם מענק מספר 602012. ביונדווקס מצפה שהקונסורציום יסיים וישחרר את תוצאות הניסוי ברבעון השני של 2017.


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x