אלטשולר שחם ו-Blackrock יאפשרו למשקיע הישראלי לבנות תיק השקעות גלובלי מגוון

ענקית ההשקעות בלאקרוק חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם בית ההשקעות אלטשולר שחם שישווק את מוצרי בלאקרוק ו- iShares®באופן בלעדי ליועצי ההשקעות בבנקים וללקוחותיהם בישראל

 

 
רן שחם, מנכל משותף אלטשולר שחםרן שחם, מנכל משותף אלטשולר שחם
 

עידו אסייג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
13/09/2017

ענקית ההשקעות בלאקרוק חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם בית ההשקעות אלטשולר שחם שישווק את מוצרי בלאקרוק ו- iShares®באופן בלעדי ליועצי ההשקעות בבנקים וללקוחותיהם בישראל

בית ההשקעות אלטשולר שחם חתם על הסכם נציגות ושיווק עם בית ההשקעות הגדול בעולם בלאקרוק. על פי ההסכם בין שתי החברות, אלטשולר שחם תשמש כנציגה של בלאקרוק בישראל ותשווק באופן בלעדי את קרנות בלאקרוק ואת iShares® מותג תעודות הסל (ETF) המוביל בעולם ליועצי ההשקעות הישראליים בבנקים וללקוחותיהם.

שיתוף הפעולה עם הענקית בלאקרוק ממשיך את הקו של אלטשולר שחם בחשיפת משקיעים ישראליים לשווקים הבינלאומיים. שיתוף הפעולה יאפשר לגוון את תיק ההשקעות של המשקיע הישראלי במוצרים שמאפשרים חשיפה רחבה ואיכותית יותר לשווקים גלובליים ממה שהיה זמין למשקיע הישראלי עד כה. המהלך הופך את אלטשולר שחם לבית ההשקעות הגדול בישראל שמיישם את הרפורמה של הרשות לני"ע, לאפשר לציבור הישראלי להשקיע ישירות בקרנות נאמנות זרות. 

אלכס פולק, מנהל פעילות בלאקרוק בישראל: "מטרתנו העיקרית היא לעזור ליצור עתיד פיננסי טוב יותר ללקוחותינו, בתקופה שבה תוחלת החיים מתארכת והחזרי הפנסיה פוחתים בהתאם. השותפות עם אלטשולר שחם היא הזדמנות מרגשת לעבוד עם בית השקעות נחשב ומבוסס, והוכחה נוספת למחויבותנו לשוק הישראלי, בו אנחנו עובדים מ-2007."

רן שחם, מנכ"ל משותף אלטשולר שחם: "אנחנו גאים שענקית ההשקעות העולמית בלאקרוק בחרה באלטשולר שחם כשותף אסטרטגי בישראל, לשמש כנציגתה בישראל וכמשווקת של מוצריה. המהלך יאפשר למשקיע הישראלי חשיפה להזדמנויות השקעה מגוונות יותר של בית ההשקעות המוביל בעולם, ואנחנו מאמינים שזה צעד שיקדם את שוק ההשקעות הישראלי כולו."

אודות אלטשולר שחם

בית ההשקעות אלטשולר שחם הוקם ב-1990 על ידי קלמן שחם וגילעד אלטשולר ומתמחה בניהול קרנות נאמנות, תיקי השקעות, קופות גמל וקרנות פנסיה. גילעד אלטשולר ורן שחם, מכהנים כמנכ"לים משותפים של בית ההשקעות המנהל נכסים בהיקף כספי כולל של כ-80 מיליארד ש"ח. 
אודות בלאקרוק

בלאקרוק היא מובילה עולמית בניהול השקעות, ניהול סיכונים וייעוץ ללקוחות מוסדיים שמנהלת כ-5.7 טריליון דולר (נכון ל-30 ביוני 2017). בלאקרוק מסייעת ללקוחותיה ברחבי העולם לעמוד ביעדים שלהם ולהתגבר על אתגרים עם מגוון רחב של מוצרים שכולל חשבונות נפרדים, קרנות נאמנות, iShares® וכלי השקעה נוספים. בלאקרוק מציעה גם שירותי ייעוץ, ניהול סיכונים ומערכת השקעות לתאגידים למנעד רחב של משקיעים מוסדיים באמצעות פתרונות החברה. נכון ליוני 2017, החברה מעסיקה כ-13,000 עובדים ביותר מ-30 מדינות עם נוכחות משמעותית בשווקים בינ"ל, ביניהם צפון ודרום אמריקה, אירופה, אסיה, אוסטרליה, מזה"ת ואפריקה. 

אודות iShares®

iShares® היא מובילה עולמית בתחום ה-ETF, עם יותר מעשור של מומחיות בתחום ומחויבות ללקוחות פרטיים ומוסדיים בכל הגדלים. עם למעלה מ-700 קרנות בפריסה גלובלית וריבוי אסטרטגיות, ויותר מ-1.5$ טריליון נכסים מנוהלים (נכון ל-30 ליוני 2017), iShares® עוזרת ללקוחות מסביב לעולם בבניית ליבת תיק ההשקעות שלהם, להשיג מטרות השקעה ספציפיות ולהטמיע תפיסות שוק. iShares® נתמכת בידי צוות מומחי ניהול התיקים של בלאקרוק שמנהלת יותר נכסים מכל חברת השקעות אחרת בעולם.


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x