יואב צרויה ופיונה דרמון נכנסים כשותפים כלליים ב-JVP‏

קרן הון סיכון JVP, הודיעה היום על קידומם של שניים משותפי הקרן, יואב צרויה ופיונה דרמון לתפקיד שותפים כללים בקרן.

 

 
אראל מרגלית יור ומייסד JVPאראל מרגלית יור ומייסד JVP
 

עידו אסייג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
16/11/2017

13 בנובמבר, 2017, ירושלים, קרן הון סיכון JVP, הודיעה היום על קידומם של שניים משותפי הקרן, יואב צרויה ופיונה דרמון לתפקיד שותפים כללים בקרן. 
 
יואב צרויה, שימש עד לאחרונה כשותף בקרן, וכמי שהוביל את JVP Labs, זרוע ההשקעות של הקרן לחברות בשלבים מוקדמים בתחום הסייבר והבינה המלאכותית, הממוקמת בבאר שבע. בשנים האחרונות הוביל צרויה כמה מההשקעות פורצות הדרך של JVP בתחום הסייבר ובכלל זה ההשקעה והאקזיט המוצלח של הקרן בחברת  CyActive, שנרכשה ע"יPaypal  בשנת 2015. צרויה מביא לקרן ערך רב בזיהוי, טיפוח וניהול השקעות וחברות משלבי ה seed, דרך השקעות המשך ויצירת שותפויות אסטרטגיות עם שווקים וגופי השקעה גלובלים. צרויה הצטרף ל JVP בשנת 2010 כשהוא מביא איתו רקע עשיר בתפקידי מפתח, טכנולגיים ועסקיים, במספר חברות בתחומי התוכנה הארגונית והמדיה, ולפני כן בחיל האוויר. 
 
פיונה דרמון, היא מהדמויות המובילות בסצנת ההון סיכון הישראלית. בשנים האחרונות היא מכהנת כשותפה ומנהלת התפעול (COO)  ב JVP  ומביאה לתפקיד שילוב ייחודי של הבנה מעמיקה של עולם ההשקעות, חשיבה עסקית ואסטרטגית ויכולות בינ-אישיות גבוהות, ההופכים אותה לאחת הנשים החזקות של תעשיית ההון סיכון בישראל. במסגרת תפקידה, דרמון הובילה שיתופי פעולה אסטרטגים ומשמעותיים עם גופי השקעות בינלאומיים רבים מאירופה, ארצות הברית והמזרח, בדגש על סין.  דרמון, ילידת אנגליה, הצטרפה ל JVP בשנת 2009,  לאחר שהייתה סגן נשיא בכור תעשיות ונמנתה על צוות המייסדים והשותפים של קרן ההון סיכון של הקונצרן, אשר השקיעה בקרנות הון סיכון והקימה מספר רב של חברות בתחומי המובייל, מדיה ותעשיית המוליכים למחצה.
 
אראל מרגלית, יו"ר ומייסד JVP: "יואב ופיונה הוכיחו בשנים האחרונות כישורים בלתי רגילים והצלחות בתחומים עליהם הם מופקדים. בין  השאר הם הובילו הישגים משמעותיים בעוגנים המהותיים של עולם החדשנות והטכנולוגיה של ישראל, ניהול ופיתוח השקעות, לצד בניית והצמחת חברות חדשות אשר מובילות בתחומן בעולם. כמי שמוביל את  אסטרטגיית ההשקעות בחברות בשלבים מוקדמים של JVP , יואב הוכיח ניסיון ומומחיות עולמית בתחומי הסייבר, Data Analytics, AI ותחומים נוספים. פיונה היא אחת מהנשים המובילות את הייטק הישראלי אל מול קהילת העסקים והטכנולוגיה הבין לאומית. יחד עם השותפים קובי רוזנגרטן, גדי תירוש, רפי קסטן וצוות JVP, יואב ופיונה הצליחו לרקום שותפויות אסטרטגיות משמעותיות בין ישראל למשקיעים וקרנות מאירופה, אסיה וארה"ב ולייצר יתרונות תחרותיים משמעותיים עבור חברות סטארט-אפ ישראליות בהן היו מעורבים. בכלל זה, JVP Play המחברת בין שחקנים מובילים מהשווקרים הגלובליים לחברות פורצות דרך ישראליות. אני בטוח שכשותפים מובילים בקרן, תרומתם אף תגדל כשהקרן תמשיך ליצור ולתמוך בחברות פורצות דרך". 
 
יואב צרויה: "בשנים האחרונות הצלחנו, שותפי הקרן, מנהלי ועובדי החברות, לייצר הצלחות משמעותיות ביצירת חברות פורצות דרך, להקים את האקו-סיסטם היחודי בתחום הסייבר בבאר-שבע, למשוך גופים רב-לאומיים מובילים לאינטראקציה עם גורמי החדשנות הישראלים, לחבר טוב יותר את האקדמיה לעשייה העסקית וכמובן לייצר החזרים משמעותיים למשקיענו. אני נרגש לקבל את ההזדמנות להמשיך ולממש את חזונה של קרן JVP והעומדים בראשה, לבנות חברות מובילות קטגוריה ולחבור ליצירת הדור הבא של החדשנות בישראל."
 
פיונה דרמון: "JVP היא מקרנות ההון סיכון הדינאמיות והמצליחות בעולם כיום. אני גאה על היותי חלק מהצוות המוביל את הישגי והצלחות הקרן. הצלחנו לייצר מוקד משיכה משמעותי לא רק למשקיעים המחפשים החזרים כספיים מהטובים בקטגוריה, אלא גם עבור גורמים אסטרטגיים הזקוקים לחדשנות הישראלית על מנת להישאר תחרותיים בשוק דינמי. תפיסת עולמי, המהווה חלק מהחזון המשותף שלנו ב-JVP כוללת אינטרגציה בין עולם ההשקעות, תכנון אסטרטגי, גיוסי הון, לצד פיתוח עסקי בינלאומי המבוסס על איתור שווקים ושותפים אסטרטגים המניבים את הערך הנדרש לכלל המעורבים - משקיעים, שותפים האסטרטגים וחברות הפורטפוליו שלנו"
 
אודות JVP:
קרן JVP, היא קרן בינלאומית מובילה העומדת בחזית החדשנות הטכנולוגית הגלובלית. מאז היווסדה ב 1993, ע"י יו"ר הקרן ד"ר אראל מרגלית, גייסה JVP 8 קרנות בסך כולל של קרוב ל 1.2 מיליארד דולר, והשקיעה במעל 120 חברות. במהלך השנים הובילה JVP עשרות אקזיטים והנפקות בנסד"ק, מהמובילים שהצמיחה תעשיית ההון סיכון הישראלית דורגה זו הפעם השלישית ע"י חברת המחקר  Preqin  כאחת מעשר קרנות ההון סיכון המובילות בעולם על ביצועים עקביים.  JVP משקיעה בחברות בשלבים מוקדמים וכן בחברות בוגרות בתחומי Cyber-Security, AI, Big Data, Fintech, Storage, Mobile  ועוד. מרכזי המצויינות של JVP בישראל, הן ברובע המדיה בירושלים והן במרכז הסייבר בבאר שבע, הינם מוקדי חדשנות מובילים בתחומם המהווים מודל לחיקוי ואבן שואבת לבניית שיתופי פעולה אסטרטגיים מול סקטורים רבים וענקיות טכנולוגיה מרחבי העולם כולו.
 
 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

 

x