לראשונה בישראל || פתרון טכנולוגי פורץ דרך בחישוב עמלות היקף של סוכני ביטוח

כלל ביטוח ופיננסים מיישמת לראשונה בישראל פתרון טכנולוגי מתקדם של Incentives Solutions לחישוב עמלות היקף של סוכני הביטוח

 

 
עמיר פיסלויץ קרדיט יניב איתעמיר פיסלויץ קרדיט יניב אית
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
14/09/2020

חישוב עמלות ההיקף של סוכני ביטוח הוא אחד מהאתגרים המורכבים של חברות הביטוח, וזאת לאור התחרות הגבוהה בענף והצורך לממש מודלים עסקיים מורכבים, בזמן קצר תוך שקיפות מירבית. חברת Incentives Solutions, החברה המובילה בישראל בפיתוח ויישום של מערכות המסייעות לתכנן ולנהל תמריצים לאנשי מכירות, שירות, וערוצי הפצה, משיקה בימים אלה לראשונה בישראל מערכת מתקדמת המאפשרת לממש מודלים עסקיים מורכבים לסוכני ביטוח.

הפתרון הטכנולוגי JOOPY Insurance, פותח על ידי Incentives Solutions בשיתוף עם חברת כלל ביטוח ופיננסים. החל משנת 2020 המערכת מיושמת בחברת כלל ביטוח ופיננסים ונותנת מענה לניהול הסכמי העבודה של החברה מול הסוכנים וחישוב עמלות ההיקף תוך מתן מענה למודלים מורכבים. 

הפתרון של Incentives Solutions הוגדר על ידי חברת המחקר גרטנר כאחד החדשניים בשוק עולמי חדש הצומח במהירות של ניהול ביצועי מכירות (SPM – Sales Performance Management) שרשם בשנת 2019 צמיחה של 14% במכירות והגיע להיקף של יותר מ-1 מיליארד דולר. על פי התחזית, עד סוף 2020 כ-40% מהחברות שמשלמות עמלות ליותר מ-100 עובדים יטמיעו פתרון מסוג זה. המערכות הללו מגדילות את מכירות הסוכנים בשיעור של 10% - 12% ואת עמלותיהם. 

מערכת JOOPY Insurance מספקת יכולות ניהול מקצה לקצה הכולל הגדרת הסכם עבודה האישי של כל סוכן במערכת (הכולל את תנאיו הייחודיים בכל תחום ביטוחי ובכל סוג פוליסה) והטמעת ההסכם על כל תנאיו כנגזרות במערכת חישוב העמלות. כל שינוי רגולטורי או אחר ניתן ליישום מהיר, הן בהסכמים והן במערכת חישוב העמלות וזאת ללא עבודה ידנית. 

לסוכנים תוצג באתר חברת הביטוח תמונה אחודה, עדכנית ומפורטת של נתוני עמלות ההיקף המחושבים במערכת  JOOPY Insurance, בכל תחומי פעילותם. לסוכן תהיה יכולת לעקוב אחר העמלות ואופן חישובן ולבדוק את העמידה ביעדיו. המערכת מגיעה עם כלי ניתוח ודוחות ניהוליים. 

עמיר פיסלויץ, מייסד ומנכ"ל Incentives Solutions: "אנחנו מביאים כיום בשורה משמעותית לתעשיית הביטוח בישראל וליכולת שלה לנהל ביעילות ובשקיפות את הקשר בין חברות הביטוח הגדולות ובין סוכנויות וסוכני הביטוח.  העבודה הידנית באמצעות גיליונות אקסל או במערכות תוכנה מיושנות איננה מתאימה יותר לשווקים תחרותיים כמו שוק הביטוח ונדרשת עתה אוטומציה של תהליכים. הפתרון מציע לא רק חסכון וייעול ללא תקדים אלא גם מנוף חדש להגדלת מכירות, רווחים ולצמיחה". 

שרון פיפנו, סמנכ"לית בכירה, מנהלת תחום הסכמים ועמלות סוכנים, בכלל ביטוח: "ניהול הסכמי עמלות לסוכני הביטוח, חישוב עמלות ההיקף לפיהם וכן התמודדות עם השינויים העסקיים והרגולטורים התכופים בשוק הביטוח, מהווה אתגר משמעותי.
Incentives Solutions מספקת לחברה מענה אפקטיבי לאתגרים ומהווה יתרון תחרותי. המערכת מאפשרת לנו ליישם פתרונות ומודלים חדשים בזמן מהיר ובעלות תפעול נמוכה.
מצאנו בחברתIncentives Solutions את הידע המקצועי הנדרש ואת הפתרון הטכנולוגי, כמו גם הבנה עמוקה של האתגרים אתם מתמודדות חברות הביטוח. הדבר ניכר כבר בתהליך ההטמעה האיכותי והמקצועי המתבצע בימים אלו".

אודות Incentives Solutions

Incentives Solutions הינה חברה טכנולוגית מובילת שוק בתחום הגברת המכירות, שיפור ביצועים, חישובי עמלות, פרמיות, בונוסים ושכר עידוד. מוצר התוכנה שפיתחה החברה, JOOPY, הכולל מודול ייעודי לניהול הסכמים, עבור חברות הביטוח, מאפשר הגברת ביצועים תוך מתן כלים אפקטיביים לעובדים ולמנהלים להגדיר ולנהל את המודלים לחישובי העמלות וכן לראות את החישובים באופן שוטף. הפתרון מאפשר ניתוח מעמיק של ביצועי העובדים ותשלומי העמלות. ניתוח זה מאפשר להנהלת החברה להשיג בקרה אפקטיבית על עמידה ביעדי הביצועים והתשלומים, ולשפר באופן משמעותי את התוצאות העסקיות. מוצר החברה, JOOPY, זמין ללקוחות ב-Cloud וגם יכול להיות מותקן באתר הלקוח. אפליקציית מובייל מאפשרת לעובדים ולמנהלים שקיפות ויכולות בקרה מתקדמות. לחברה בסיס לקוחות רחב ועל לקוחותיה נמנים חברות כמו: אמדוקס, צ'קמרקס, אוסם, קוקה קולה, טבע, שטראוס, AIG, DHL, סלקום, מגדל חברה לביטוח, כלל חברה לביטוח, פסגות ועוד.

x