דלתא ישראל מותגים - מפרסמת לראשונה דוחות כספיים

לפני כחודשיים השלימה החברה בהצלחה הנפקה ראשונה לציבור (IPO) וגייסה כ- 262.5 מיליון ₪ (ברוטו) לפי שוויי חברה של כ-1.312 מיליארד ₪ אחרי הכסף

 

 

FacebookTwitter Whatsapp
ענת בוגנר. צילום: שי פרנקו ענת בוגנר. צילום: שי פרנקו

אדם כהן
06/05/2021

דלתא ישראל פרסמה הבוקר את דוחותיה הכספיות לרבעון הראשון לשנת 2021.

המכירות ברבעון הראשון של 2021 זינקו בכ-30% מ.- 148.4 מיליון ₪  מהרבעון המקביל אשתקד לכ- 193.3 מיליון ₪.

הרווח התפעולי זינק ברבעון ל39.2 מיליון ₪ המהווה 20.3% מהמחזור לעומת רווח תפעולי של 7.9 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד (המהווה 5.3% מהמחזור).

שעור הרווח הגולמי גדל בכ- 3.5% והסתכם בכ-115 מיליון ₪, המהווה כ-59.5% מהמחזור של החברה. ברבעון המקביל אשתקד הרווח הגולמי הסתכם בכ-83 מיליון ₪ (המהווה 56% מהמחזור).

הרווח הנקי של החברה גדל ב-20.8 מיליון ₪ לכ- 25.3 מיליון ₪ המהווה 13.1% ממחזור החברה, וזאת לעומת רווח נקי של 4.5 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד, שהיוו 3% מהמחזור.

מכירות האונליין של החברה ממשיכות להתחזק והגיעו ברבעון לכ-65 מיליון ₪- גידול של 367% מול שנה קודמת.

החברה הכריזה על חלוקת דיבדנד בסך של 3.55 מיליון ₪.

לפני כחודשיים החברה השלימה בהצלחה הנפקה ראשונה בבורסה בתל אביב לפי שווי של כ- 1.3 מיליארד ש"ח. תמורת 20 אחוז ממניות דלתא ישראל, גייסה החברה 262.5 מיליון ש"ח (ברוטו). תחת דלתא ישראל נמצאות רשתות החנויות של דלתא ופיקס.

יו"ר הדירקטוריון של דלתא ישראל הוא אייזיק דבח והמנכ"לית היא ענת בוגנר.

החברה, דלתא ישראל מותגים בע"מ, הוקמה כחלק משינוי ארגוני בחברה הציבורית דלתא גליל תעשיות. כחלק מהסכם הפיצול, הועברה פעילות 'דלתא ישראל' לחברה. בתוך כך, עוסקת כיום דלתא ישראל מותגים בעיצוב, פיתוח, שיווק ומכירה בישראל, של מוצרי הלבשה תחתונה לנשים, גברים וילדים, הלבשת בית, הלבשת ספורט ופנאי, הלבשת ילדים, גרביים והנעלה, בעיקר תחת המותגים Delta ו fix. המוצרים משווקים בישראל, דרך חנויות בבעלותה המופעלות תחת מותגי החברה ובאמצעות אתרי האינטרנט שלה. בנוסף משווקת החברה את מוצרי לחנויות פרטיות ורשתות קטנות, רשתות קמעונאיות גדולות ומותגים פרטיים לפי דרישת לקוח.

אייזיק דבח, יו"ר הדירקטוריון של דלתא ישראל מותגים אמר היום עם הצגת הדוחות הראשונים של חברת דלתא ישראל מותגים כחברה ציבורית: "אני גאה על המשך המגמה החיובית, תוך מינוף מנועי הצמיחה המשמעותיים של החברה וסמוך ובטוח כי זוהי רק תחילת דרכה של דלתא ישראל מותגים,  כחברה ציבורית בשוק ההון הישראלי".  

ענת בוגנר מנכ"לית דלתא ישראל מותגים אמרה היום: "דוחות הרבעון הראשון של שנת 2021 מבטאים את מגמת הצמיחה החזקה של החברה, וזאת הודות לתשתית הניהולית המקצועית והחזקה בחברה, קידום מנועי הצמיחה והרחבת הפעילות של מותגי החברה ותמהיל המוצרים המגוון. חשוב לציין כי גם כשחנויות הרשת נפתחו לאחר הסגר, האון ליין המשיך ושמר על קצב צמיחה גבוה, אל מול שנה קודמת".