סטארט אפ האינשור-טק Honeycomb גייס 3.3 מיליון דולר בהובלת הפניקס ומשיק פלטפורמה חדשנית בארה"ב

השקת פלטפורמת חדשנית בארה״ב

 

 
איתי בן זקן ונמרוד שדות, צילום: יוסי זליגראיתי בן זקן ונמרוד שדות, צילום: יוסי זליגר
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
23/06/2021

החברה מציעה פלטפורמה דיגיטלית ייחודית לשוק ביטוח הבתים המשותפים בארה״ב, הנאמד ב-22 מיליארד דולר, באמצעותה מתאפשרת קניית ביטוח בזמן אמת ובדיקה וירטואלית מרחוק של הנכס.

Honeycomb (האניקומב, לשעבר אג'יליוס), חברת האינשור-טק הישראלית, הודיעה היום על השקת פלטפורמת הביטוח החדשני שלה בצפון אמריקה בעקבות גיוס של 3.3 מיליון דולר בהובלת חברת הביטוח הפניקס, New Era Capital Partners, IT-Farm Corporation ו-NFP Ventures. Honeycomb נכנסת לשוק הנאמד ב-22 מיליארד דולר בארה״ב, ומציעה חוויית לקוח פשוטה, יעילה ושקופה לשוק המורכב מ-53 מיליון משקי בית בארה"ב.

Honeycomb היא פלטפורמת הביטוח הדיגיטלי הראשונה והיחידה המחוללת שינוי ברכישה, חיתום וניהול ביטוח לבתים משותפים. כיום, תהליך רכישת ביטוח לבתים משותפים בארה״ב וברוב העולם הוא מסורבל, מיושן, ומצריך כמה שבועות לקבלת הצעת מחיר. השוק מפוצל (יותר מ-100 חברות משרתות את השוק הזה בארה"ב ועבור אף אחת מהן זהו לא שוק מטרה) ונטול שקיפות, ותהליך החיתום (הערכת הסיכון) בו אינו מתוחכם. התוצאה היא פוליסות יקרות וכיסוי ביטוחי בלתי מספק. הפיתוח של Honeycomb, אשר מונע על ידי דאטה ומבוסס על אינטליגנציה מלאכותית (AI), מציג לראשונה תהליך מקוון ומהיר של השוואת הצעות ביטוח ובחירת הביטוח המתאים תוך דקות.

רון שבילי, מנהל חטיבת הטכנולוגיות והחדשנות של הפניקס: ״Honeycomb משלבת חדשנות טכנולוגית והבנה עמוקה של עולם הביטוח בכדי לפתור בעיה כואבת עבור לקוחות הקצה בארה״ב. הערכת סיכון לבניין משותף היא יותר מורכבת מאשר לנכס פרטי או לרכב. בהיעדר חדשנות טכנולוגית ופלטפורמה דיגיטלית 'עשירה במידע חיתומי', חברות הביטוח בארה״ב מגבילות מאוד את הכיסוי הביטוחי שהן מציעות ומכיוון שתהליך החיתום מתבצע על ידי 'צבא של חתמים', מבנה העלויות של חברות הביטוח המסורתיות מייקר מאד את עלות הביטוח ללקוחות ומצמצם את היכולת שלהן לתת הנחות (למשל כאשר הנכס מתוחזק היטב). Honeycomb מתקנת את כשל השוק הזה עם תהליך חיתום מדויק המבוסס על בינה מלאכותית ומציעה את הדרך הפשוטה ביותר בשוק לרכוש ביטוח מותאם אישית בפחות מחמש דקות".

איתי בן-זקן, מייסד שותף ומנכ"ל Honeycomb: "הפיתוח שלנו ב- Honeycomb נועד להזניק קדימה את ענף הביטוח המסחרי, הכולל את הביטוחים לבניינים משותפים, ולהביאו אל המאה ה-21. לקוחות הרוכשים ביטוח לבית משותף לא אמורים למלא טפסים באופן ידני, לענות על שאלוני חיתום מפרכים ולהמתין שבועות. השוק דורש טרנספורמציה ו- Honeycombעושה בדיוק את זה. הפלטפורמה המקוונת שלנו ובדיקת הנכס המתבצעת מרחוק באמצעות בינה מלאכותית, מפשטים ומייעלים את התהליך ומאפשרים ללקוחות לקבל כיסוי מיידי, מותאם אישית ובמחיר הוגן״.

הפלטפורמה של Honeycomb זמינה ללקוחות פרטיים ולסוכני הביטוח ברחבי ארה"ב. הלקוח מזין את נתוני הנכס, עונה על כמה שאלות בנוגע לנכס ומקבל בזמן אמת הצעות מחיר מותאמות אישית ותחרותיות. ניתן לרכוש את הפוליסה מיד ולהשלים את הבדיקה הווירטואלית של הנכס באפליקציית המובייל של Honeycomb בשבעת הימים שלאחר הרכישה. טכנולוגיית הבינה המלאכותית הייחודית של Honeycomb "לומדת" את נתוני הנכס שהוזנו, ומשפרת את דיוק התמחור ככל שנצברים יותר נתונים. בנוסף, הפלטפורמה מספקת לאחר הרכישה המלצות אינטראקטיביות לצמצום סיכונים, כמו גם אפשרויות להגשת תביעות בקלות. 

הפלטפורמה של Honeycomb זמינה כעת בשיקגו ובכל מדינת אילינוי. השקות בטקסס וקליפורניה מתוכננות ברבעון השלישי של 2021.
x