סינכרוני מדיקל חתמה על הסכם פיתוח וייצור לקראת ניסוי קליני בארה"ב

ההסכם נחתם עם חברת מגו-אפק

 

 

 
ענת שני, קרדיט: סטודיו לוליפופענת שני, קרדיט: סטודיו לוליפופ
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
16/05/2022

סינכרוני מדיקל, המפתחת מוצר חדשני לפיזיותרפיה נשימתית, חתמה על הסכם פיתוח וייצור עם חברת מגו-אפק. במסגרת ההסכם, מגו-אופק תשתמש ביכולותיה המתקדמות לייצור מכשור רפואי לביש על מנת לייצר את  LibAirtyTM, מוצר פורץ דרך שנועד לאפשר לחולים במחלות ריאה חסימתיות כרוניות לקבל טיפול מיטבי לפינוי ליחה מדרכי האוויר בצורה יעילה, מהירה ועצמאית, בביתם. 
 
"סינכרוני סיימה בהצלחה ניסוי קליני ראשוני וכעת נערכת לתחילתו של ניסוי קליני בארה"ב על מנת לקבל את אישור ה-FDA לשימוש במערכת LibAirtyTM," אומרת ענת שני, מנכ"לית סינכרוני. "מגו אפק הוכיחה עצמה כשותף חשוב בשלב הפיתוח, ואנו נרגשים להעמיק את שיתוף הפעולה בין החברות לקראת ייצור ומסחור המערכת".  
 
"השת"פ בין סינכרוני, ביה"ח שיבא ומגו אפק מניב פירות בקצב מאוד מהיר", אומר ד"ר משה אשכנזי, סגן מנהל ביה"ח ספרא לילדים במרכז הרפואי שיבא ומייסד שותף בסינכרוני. "אני מצפה לראות את המערכת מחוללת שינוי אמיתי בטיפול הניתן לחולים במחלות ריאות חסימתיות כרוניות ומשפרת בצורה ניכרת את איכות חיי המטופל".  
 
"ההסכם הנוכחי משתלב באסטרטגיה הכוללת שלנו בכל הנוגע להזדמנויות חדשות בתחום המכשור הרפואי הלביש, לטיפול רפואי מיטבי בבית", אומר ברק הופר, מנכ"ל מגו-אפק. "מגו אפק מביאה עמה נסיון של עשרות שנים בפיתוח וייצור מוצרים, ואנו מאמינים כי ביכולתנו לסייע לסינכרוני בהשגת יעדיה הבאים. אנו מצפים להמשך פורה של שיתוף הפעולה, שיביא לשיפור באיכות חיי המטופלים וכן לצמיחת שתי החברות".  

Synchrony Medical product, קרדיט: סטודיו לוליפופ

x